וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות זהירה: חדשות 10 סוגרת את הרבעון החזק בשנתיים האחרונות

16.4.2014 / 14:31

חג אביב שמח לחדשות 10, שמסכמת רבעון ראשון לשנת 2014 עם שיעורי הצפייה הגבוהים ביותר מזה שנתיים. גם בגזרת שישי הבעייתית עבורה, מצמצמת החברה פערים. עכשיו נותר רק פרט אחד שולי: למצוא משקיע לערוץ

בעוד בבית הוורד מחפשים בקדחתנות משקיע לערוץ, חוגגת חברת חדשות 10 חג אביב שמח, בסיכום רבעון ראשון לשנת 2014 עם שיעורי הצפייה הגבוהים ביותר של החברה מזה שנתיים. ממוצע המהדורה המרכזית של חדשות 10 עמד ברבעון החולף (ינואר עד מרץ) על ממוצע של 10.3% בקרב משקי בית יהודיים. המהדורה המרכזית של חדשות 10 בהגשת תמר איש-שלום (ובימים אלה עם יציאתה לחופשה בהגשתן של אושרת קוטלר וטלי מורנו) שומרת על מגמת עליה בשיעורי הצפייה מאז אוגוסט 2013.

חודש מרץ היה חודש טוב במיוחד עבור חדשות 10, שכן היחס בין מהדורת החדשות המרכזית בחדשות 10 למהדורת חדשות 2 היה בו המצומצם ביותר מאז ספטמבר 2012. שיעורי הצפייה במהדורת חדשות 10 בחודש זה עמדו על 10.6% ושל חדשות 2 עמדו על 23.8% בממוצע. עם זאת, העלייה מיוחסת גם למעבר לעונת החורף בה נתח הצפייה בטלוויזיה גבוה יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדשות טובות. חדשות 10/מערכת וואלה!, צילום מסך

התחזקות גם בגזרת השישי

בראייה אחורה לפי חודשים (ראו גרף) ניכרת התאוששות של חדשות 10 מהשפל חסר התקדים אליה הגיעה החברה על רקע המשבר החריף שפקד את הערוץ בשנה שעברה. מנתון של ממוצע חודשי של 7.4% טיפסה המהדורה בעקביות עד, כאמור, לנתון של 10.6% בממוצע במרץ. יצוין כי למרות שהפער הצטמצם, לא ניתן לייחס את העלייה של חדשות 10 לנטישת צופים מאסיבית מחדשות 2, ומגמות ההתחזקות וההיחלשות של המהדורות זהות יחסית.

כזכור, בספטמבר 2013 חדשות 10 החלו לשדר מהאולפן בירושלים, והשיקו את פרק המגזין שכולל סדרת כתבות יומית, אשר מאוחר יותר עובה גם באמצעות המוסף הכלכלי "אנסליט" של מתן חודורוב.

נקודה אופטימית נוספת לחדשות 10 מצויה ברצועה היוקרתית של חדשות השישי. מגזין "שישי" בהגשת טלי מורנו ואלון בן-דוד רשם עליה של 73% ברייטינג הממוצע מאז עלתה התכנית לאוויר. עיקר התחרות שלה מדי שבוע הוא מול "יומן" של ערוץ 1, כאשר שתי התכניות עוקפות אחת את השנייה לסירוגין. "אולפן שישי", מנגד, שברבעון האחרון נהנתה מהצמידות ל"ארץ נהדרת" שמובילה את טבלאות הסופ"ש דווקא רושמת ירידות: מממוצעים חודשיים של 18.4% עד 22.1% בחודשי הרבעון הראשון של 2013, היא נחלשת לממוצעים של 16.2% עד 19.6% ברבעון האחרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רבעון חזק גם בשאר רצועות השידור. תוכניות חדשות 10/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם בגזרת הלייט נייט והפרה-פריים מציגים בחברת החדשות עליה לעומת מרץ אשתקד (ראו גרף): כך לדוגמא, תוכנית הצרכנות "הכל כלול" אשר פותחת את שידורי החברה אחר הצהריים, הכפילה את היקף הצפייה בה בשנה האחרונה. גם "5 עם רפי רשף" עלתה והוסיפה בממוצע שליש מכמות הצופים בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully