וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראש למבקרים": ראובן פדהצור הובא למנוחות

17.4.2014 / 11:38

כ-500 איש הגיעו הבוקר לבית הקברות האזרחי בכפר סבא לחלוק כבוד אחרון לעיתונאי ראובן פדהצור, טייס חיל האוויר בעברו ועיתונאי ”הארץ” וגלי צה?ל. צפו

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל

כ-500 איש הגיעו הבוקר לבית הקברות האזרחי בכפר סבא לחלוק כבוד אחרון לראובן פדהצור, טייס חיל האוויר בעברו ועיתונאי "הארץ" וגלי צה?ל שנהרג בערב ליל הסדר בתאונת דרכים.

פדהצור, בן 66 במותו, שימש כטייס קרב בשירותו הצבאי. הוא שימש כמנהל האקדמי של המרכז לדיאלוג אסטרטגי במכללת נתניה וכתב פרשנויות בנושאי ביטחון בעיתון "הארץ", אשר בעבר שימש ככתבו הצבאי.

בכירים במערכת הבטחון ובתקשורת בעבר ובהווה הגיעו להלווייתו, כמו גם חבריו לטייסת ולכלי התקשורת בהם עבד. סגן שר הביטחון לשעבר אפרים סנה אמר כי "לא כולם אהבו את ראובן אבל כולם כיבדו אותו בשל אישיותו". יוסי שריד סיפר על התקופה בה שימש כשר בממשלה ואמר כי "כשרציתי להתעדכן בענייני בטחון, הייתי מדבר עם ראובן וכל מה שהיה אומר לי תמיד התברר כאמת". דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו הוסיף כי "ראובן פדהצור יחסר לא רק למשפחתו, לי ולחבריו - אלא לכל העיתונות הישראלית".

אחד מחניכיו של פדהצור בקורס הטייס של חיל האוויר: "לתמר והבנות יש הרבה במה להתגאות, ראובן היה מצוין, החניכים בקורס סגדו לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully