וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! תפיק ל-yes מהדורות חדשות מקומיות

23.4.2014 / 12:07

חברת yes משיקה את הפורמט החדש של החדשות המקומיות. בכל שבוע יופקו שתי מהדורות בשיתוף פעולה עם וואלה! אשר יסקרו את אזור הדרום ויוגשו על ידי עדי שמאי

חברת yes משיקה את הפורמט החדש של החדשות המקומיות. בכל שבוע יופקו שתי מהדורות בשיתוף פעולה עם וואלה! אשר יסקרו את אזור הדרום ויוגשו על ידי עדי שמאי.

בחברה מדגישים היום כי המהדורה תיתן כיסוי תקשורתי מלא לתושבי הדרום מאשדוד ועד אילת תוך מתן ביטוי לנושאים ולצרכים הייחודיים של האזור, לסדר היום ולקדימויות של תושביו ותעסוק בנושאים חברתיים, כלכליים, סביבתיים וביטחוניים, תכלול עיסוק בחדשות "קשות", בספורט, בתרבות, בחינוך, בחברה, במגזר הערבי, במדע, באיכות הסביבה, בבריאות, בצרכנות ועוד.

המהדורות ישודרו בימים שני ורביעי בשעה 18.30 בערוץ הקהילתי (אפיק 98) ובערוץ yes Base (אפיק 16), ובנוסף יהיו זמינות לצפייה ללא תשלום ב- yesVOD, ובוואלה! חדשות, בשלישי וחמישי תשדר yes את המהדורות המסקרות את אזור הצפון.

את המהדורה תגיש מהאולפן בבית וואלה! עדי שמאי, שדרנית רדיו וטלוויזיה ותיקה, ילידת הדרום, ויערוך רוני כנפו, לשעבר עורך וכתב במהדורה המקומית בירושלים. כמו כן, ישתלבו כתבים וצלמים ותיקים כמו איציק זוארץ, לינור אללוף, זוהר גואטה ואחמד אבו סוויס, כולם תושבי הדרום אשר עבדו בעבר במהדורה המקומית בדרום בגלגולה הקודם. כמו כן, וואלה! תשתף פעולה עם אולפני "ערוץ נוסף" בבאר שבע.

המהדורה המקומית הראשונה של yes תצא לדרך היום, יום רביעי ה- 23 לאפריל במתכונת של שידורי ניסיון. בעוד כשבועיים תעבור למתכונת קבועה של שתי מהדורות בנות כחצי שעה בשבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully