וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל מתייחדת עם הנופלים, ניידות השידור מחממות מנועים

4.5.2014 / 11:35

רצף האירועים הממלכתיים לרגל יום הזכרון ויום העצמאות הם יום חגן של חברות ההפקה והשידורים, ואלה לא נחות לרגע: ב”אולפני הרצליה” רכשו ניידת שידורים חדשה, ולראשונה הטקסים ישודרו ב-HD

טקס הדלקת המשואות המסורתי שיחתום מחר (שני) את אירועי יום הזיכרון ישודר לראשונה בתולדותיו בטכנולוגיית HD. שלושת הערוצים - 2, 10 ו-1 - יעבירו את הטקס בשידור חי, במקביל, ובנוסף הוא יועבר גם בערוץ 511 של רשות השידור המשודר באיכות HD. את הטקס תצלם ניידת השידור של אולפני הרצליה, אחת מארבע הניידות היחידות בארץ המאפשרות צילום בטכנולוגיית זו.

אולפני הרצליה, בשיתוף אולפני מימד, חנכה לאחרונה ניידת HD חדשה אשר שרתה בין היתר את התכניות "הכוכב הבא" ו"אקס פקטור" שצולמו ב-HD, למרות שלא שודרו בישראל בטכנולוגיה זו.

השבוע יצולמו ב-HD גם האירוע המרכזי של יום הזיכרון בראשון לציון - "במותם ציוו" בהנחיית קובי מידן שישודר בערוץ 2. בערוץ 10 ישדרו מנגד את "שרים בכיכר" שיועבר מכיכר רבין בתל אביב. ביום העצמאות יצלמו באמצעות הניידות את מופע "שרים עצמאות" המתקיים בבוקר החג בבית הנשיא. בשנים קודמות העבירו את השידורים JCS, השנה כאמור הועברו השידורים לאולפני הרצליה.

סער דטנר, מנהל תחום אולפני טלוויזיה באולפני הרצליה מסר: "אנחנו גאים באפשרות שניתנה לנו לצלם את מוקדי השידור המרכזיים ביום הזיכרון וביום העצמאות. למרות שהתעשייה כולה נמצאת בתקופה כלכלית לא פשוטה, ראינו לנכון להשקיע את הסכומים הדרושים בהשקת ניידת נוספת, על מנת לספק למספר רב ככל האפשר של לקוחות את הסטנדרטים המתקדמים ביותר הנהוגים כיום בעולם" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully