וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמן קצר לאחר אישור הממשלה: ההסתדרות פוצצה את פגישת העובדים עם ארדן

4.5.2014 / 15:19

עובדי רשות השידור והסתדרות העובדים לא מרוצים מאישור הממשלה הבוקר את מסקנות לנדס: יו"ר האגף לאיגוד מקצועי אבי ניסנקורן והעובדים החליטו לנטוש את האולם בו חיכו לפגישה לשר התקשורת ארדן

יו"ר האגף לאיגוד מקצועי אבי ניסנקורן הודיע לפני דקות אחדות כי הוא מבטל את הישיבה שנקבעה עם השר ארדן ועם עובדי רשות השידור.

הממשלה אישרה: אגרת הטלוויזיה תבוטל במרץ 2015

הסיבה לביטול, כפי שנמסר מההסתדרות, היא החלטת הממשלה הבוקר לאשר את מסקנות ועדת לנדס ללא שהתנהל משא ומתן וגובשה תוכנית לעתיד העובדים. ניסנקורן ועשרות מעובדי הרשות חיכו למעלה משעה לפגישה עם השר שבושש להגיע. "ממילא זה אירוע חסר משמעות", אמר היום גורם מטעם העובדים. "ממילא זה לא משא ומתן, אלא ועדת קישוט לשים עליה וי".

אבי ניסנקורן מסר: "לא ניתן לזרוק 2000 עובדים לרחוב בשעה קשה שבה נמצא שוק התקשורת בישראל. רפורמה עושים בהידברות ובהסכמה ולא במהלכים חד צדדים". את תגובת שר התקשורת גלעד ארדן לא ניתן היה להשיג.

ובתוך כך: גינויים

השר עמיר פרץ והשר ישראל כץ היו שני המתנגדים היחידים הבוקר לאישור הממשלה. פץ מסר בהודעתו זמן קצר לאחר האישור כי הוא מתנגד כיוון ש"כל הכשלונות של המנהלים מוטלים על עובדים תוך ביטול הסכמים שכבר נחתמו עם העובדים. מדובר בהפרה של הסכמים והפקרה של ציבור עובדים גדול שאינו אשם בכשלון ההנהלה ולכן אני לא מוכן להצטרף לתזמורת של טקס ההלוויה של השידור הציבורי.

הוא הוסיף כי הוא תומך בביטול האגרה אך לא בביטול תוכנית ההבראה ואמר כי "ההצעה שאושרה היום לא כללה התחייבות באשר לגורל 1900 העובדים". השר ישראל כץ לא נימק את החלטתו.

יו?ר מרצ, זהבה גלאון, אמר דברים דומים: ?ראש הממשלה, נתניהו, אבי אבות ההשחתה ברשות השידור, גלעד ארדן ויאיר לפיד חתומים על תעודת הפטירה של 2000 עובדים. גישתם אינה מייצגת מחויבות לשידור הציבורי, אלא מהלך פוליטי פופוליסטי. היא הוסיפה כי "דברי גלאון: "אין ספק שצריך רפורמה, אך טיוטת החוק שאושרה היום היא קבורת חמור הכוללת התנערות מאלפי עובדים ותיקים ללא הסכמים קיבוציים. הפתרון היחיד הוא רפורמה אמיתית ורצינית תוך הידברות עם עובדי הרשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully