וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד של אייל גולן: "סנקציות פליליות נגד בלוגרים המפרסמים למרות צא"פ"

7.5.2014 / 12:08

עורך דינו של גולן בפאנל שעסק ברלוונטיות של צווי איסור פרסום בעידן הרשתות החברתיות: "נכון להיום קיימות אפשריות שונות אך ורק לפי הדין האזרחי ולא הפלילי, וחבל שכך"

עורך דינו של אייל גולן, עו"ד רונן רוזנבלום, ממשיך את קו ההסברה של הזמר ואומר היום כי יש לנקוט באמצעים פליליים כנגד בלוגרים העוברים על צווי איסור פרסום.

רוזנבלום אמר את הדברים בפאנל בנושא "הרלוונטיות של צווי איסור פרסום בניו מדיה", שהתקיים בבית הספר למשפטים במסלול האקדמי המכללה למנהל. את הדיון יזמו סטודנטים במסלול משולב למשפטים ותקשורת.

כזכור, גולן הגיש תביעה אזרחית כנגד הבלוגר עמרי חיון, על סך 300 אלף שקלים, לאחר שהאחרון פרסם כי הוא הזמר המפורסם בפרשת הקטינות בזמן שעל הפרשה הוטל צו איסור פרסום.

רוזנבלום נשאל על ידי הסטודנטים האם יש לנקוט בצעדים משפטיים כנגד בלוגרים העוברים על צוי איסור פרסום וענה "את הדין הקיים חייבים לאכוף, וצר לי שהדבר לא נעשה בסנקציה הפלילית. ככל שאני יודע, נכון להיום קיימות אפשריות שונות אך ורק לפי הדין האזרחי ולא הפלילי, וחבל שכך".

רוזנבלום גם נשאל על ידי הסטודנטים לדעתו בעניין האסטרטגיה התקשורתית של גולן בכלל, ובפרט בנוגע לטענותיו של גולן על אפלייה תקשורתית מטעמים עדתיים.
לדברי רוזנבלום, "אני הייתי אחראי על ליווי החקירה ובכך זה הסתיים. באופן כללי, אני יכול לומר שלא תמיד הצגת המצב בתקשורת תואמת את הקו של הסנגור. ככל שהדברים נגעו לאחריות שלי, הבחירה היתה להסיר את צו איסור הפרסום בתחילת הפרשה, ובכך לאפשר למשטרה ולציבור להיות חשופים לחקירה, וכמובן גם לאפשר לאייל להתמודד עם הטענות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully