וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה תעלה לכם חשיפה חיובית ב”ידיעות אחרונות”?

7.5.2014 / 15:56

חברת ”המבחן של המדינה” פנתה לאחרונה לדוברי עיריות בהצעה: רכישת מודעות תוכן שיווקי בסקירה שתתפרסם במוסף ”7 ימים” של ’ידיעות’ אשר תיתן חשיפה לרשויות מקומיות שסיימו את השנה ללא גירעון. 'ידיעות': "הגורם פעל ללא אישור"

כמה עולה חשיפה ב"ידיעות אחרונות"? כמה עולה אזכור? כמה עולה תמונה? בקרוב תתפרסם במוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות" סקירה מיוחדת שתיתן חשיפה לרשויות מקומיות ועיריות שסיימו את השנה ללא גירעון וזכו לאחרונה לקבל ממשרד הפנים את פרס שר הפנים לניהול כספי תקין לשנת 2013 - כך עולה ממסמך שהפיצה לרשויות חברה חיצונית המוכרת בין היתר תוכן שיווקי בשם "המבחן של המדינה".

בלעדי: מדוע מעבירים שרי לפיד מאות אלפי שקלים ל”ידיעות אחרונות”?

בחברה פנו לאחרונה לרשויות המקומיות והציעו להן לרכוש חשיפה בסקירה המיוחדת. "תתפרסמנה כתבות על אותן רשויות מקומיות מצטיינות שניהלו ביעילות את תקציבן וזכו להוקרה ולקבלת פרס הניהול הכספי על איזון תקציבן ויעילות תפקודן", נמסר לרשויות מהחברה. "יש חשיבות רבה - תדמיתית וציבורית - להשתתף בפרוייקט מיוחד זה, מה גם שהחשיפה לרשות המוניציפאלית ולעומד בראשה הינה 'במוסף 7 ימים של ידיעות אחרונות' בתפוצה ארצית של העיתון הגדול במדינה", נמסר.

"תפוצה ארצית של העיתון הגדול במדינה"

אזכור הזכייה בלבד יעלה לרשות המקומית 2600 ש"ח. יתר מחירי ההשתתפות בפרוייקט התוכן השיווקי של ידיעות אחרונות הינם כדלקמן, והם לא כוללים מע"מ:

כתבה קצרה של כ-100 מילים – 4,700 ש"ח.
כתבה קצרה הכוללת תמונת ראש הרשות - 6,900 ש"ח.
כתבה בינונית של כ-200 מילה - 7,400 ש"ח.
כתבה בינונית הכוללת תמונת ראש הרשות - 9,600 ש"ח.
כתבה גדולה של כ-300 מילים - 10,500 ש"ח.
כתבה גדולה הכוללת תמונת ראש הרשות - 12,600 ש"ח.
כתבה מרכזית של כ-500 מילים ותמונת ראש הרשות - 18,800 ש"ח.

עלות קמפיין קק"ל: ארבעה מיליון שקלים

מכירת תוכן שיווקי ב"ידיעות אחרונות" תופסת בשנה האחרונה תאוצה. השבוע השיק העיתון שיתוף פעולה מסחרי עם איגוד תעשיות המזון בישראל במסגרתו פרסם מוסף מסחרי תחת השם "אוכל ישראלי". גורם בהתאחדות התעשיינים שתחתיה פועל איגוד תעשיות המזון אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי הקמפיין עם "ידיעות אחרונות" צפוי להימשך בשיתופי פעולה מסחריים נוספים.

עלות הקמפיין מוערכת, בשלב זה, בארבעה מיליון שקלים. לפני חודש חישב עיתונאי ערוץ 10 רביב דרוקר בתוכניתו "המקור" כי קרן קיימת לישראל רכשה תוכן שיווקי מידיעות אחרונות בהיקף של כ-5 מיליון שקל. כמו במקרה הרשויות המקומיות, גם התוכן השיווקי עבור קק"ל היה יוזמה של העיתון.

"ידיעות אחרונות": "מדובר בגורם חיצוני"

מ"ידיעות אחרונות" נמסר בתגובה: "המכתב הנדון לא יצא מ'ידיעות אחרונות' והעיתון אינו מוכר תוכן מערכתי. אנחנו שומרים לעצמנו את הזכות לנקוט בהליכים משפטיים נגד כל מי שיטען אחרת. אין ב'ידיעות אחרונות' עובדת בשם אורית ארטל ואם היא בוחרת להשתמש בתואר "מנהלת שיווק בידיעות אחרונות", הרי שמדובר בהתחזות".

"בבדיקה ראשונית התברר שהמכתב יצא כנראה מגורם בשם 'המבחן של המדינה'. מדובר בגורם חיצוני שמפיץ מוסף פרסומי בשם זה, אחת לשנה, בכמה עיתונים במקביל, בין השאר בעיתון 'הארץ'. גורם זה פעל ללא אישור, והטיפול בו הועבר לגורמים משפטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully