וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנייתכם התקבלה במערכת

8.5.2014 / 12:45

חודש אחרי השקת מבצע ה-RFP (הזמנה להגשת הצעות) של רשת, ולוואלה! ברנז’ה נודע כי הרשימה נסגרה: למעלה מ-500 הצעות לתסריטים הגיעו למשרדי הזכיינית - שם החלו בהליך מיון לבחירת ה-40 שימשיכו לפיתוח והפקה

חודש לאחר שמנכ"ל זכיינית ערוץ 2 רשת אבי צבי קרא בפומבי ליוצרים ישראלים להגיש הצעות לפיתוח בתחום המתוסרט, ובזכיינית סוגרים את הרשימה עם מבול של הצעות: לוואלה! ברנז'ה נודע כי למעלה מ-500 הצעות לפיתוח בתחומי הדרמה והקומדיה הגיעו למשרדי הזכיינית - וכי שם החלו בהליך מיון מתוכם מתכוונים לבחור 40 פרויקטים שימשיכו לשלבי פיתוח והפקה.

עבור הזכיינית מדובר במספר חסר תקדים של פרויקטים שעמדו אי פעם לפתחה, ובזכיינית הביעו הבוקר שביעות רצון מכמות ההצעות שהוגשו ומקיפות מגוון רחב של יוצרי קולנוע וטלוויזיה בישראל - הן יוצרים ומפיקים וותיקים ומובילים והן יוצרים צעירים וחדשים אשר להם זו הזדמנות ראשונה לקדם את הפרוייקטים שלהם, בקו אחד עם יוצרים וותיקים. מאות ההצעות יעברו כעת הליך מיון בין מספר שלבים אשר יכלול חוות דעת של אנשי מקצוע מתחום הטלוויזיה לצד בכירי הנהלת הזכיינית.

מנכ"ל רשת יצא בקריאה ליוצרים בעת אירוע הרמת כוסית שערכה רשת לפני חודש בנוכחות נציגי הבעלים החדש, חברת אנדמול, ובעל השליטה אודי אנג'ל. זו הפעם הראשונה שרשת או כל גוף שידור מסחרי יוצא במהלך RFP (הזמנה להגשת הצעות) בתחום המתוסרט בהיקף שכזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully