וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

8.5.2014 / 17:07

מעריב המתחדש ממשיך לגייס • ב"הארץ" חונכים מדור אוכל חדש ומאיישים עורך • וגם, קריאה אחת נרגשת של מפוטרת "מקור ראשון" • ויש עוד. הכל בפנים

מעריב המתחדש ממשיך לגייס: עורך החדשות הוותיק דודו לוי-רייך מצטרף לעיתון - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בעבר שימש לוי-רייך כעורך הכתבות של "במחנה", וכסגן עורך מקומון "תל-אביב" מרשת ידיעות תקשורת. מאוחר יותר הוא מילא שורה של תפקידי עריכה ב"הארץ".

ואם "הארץ", אתר העיתון יחנוך בקרוב מדור אוכל חדש, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. מי שיערוך אותו יהיה רותם מימון - כתב האוכל הנוכחי של "עכבר העיר" שיחתום שלוש שנים בתפקיד.

אנא שתפו

עוד בענייני אוכל: סגנית עורכת "עכבר העיר" טלי קושניר אשר שימשה גם כעורכת מדור האוכל, הודיעה על עזיבה בתום שנתיים וחצי בתפקיד. מי שתחליף באתר "עכבר העיר" אותה תהיה יעל רייף.

צלמת העיתון "מקור ראשון" מרים צחי פוטרה מהעיתון, ומבקשת את עזרת הציבור: " לא מאמינה כיצד עיתון שהייה ביתי השני, מפטר אותי. אני מפרנסת יחידה. אנא שתפו". וואלה! ברנז'ה משתפת.

מי אמר גיתם ולא קיבל?

זכיינית ערוץ 2 קשת הודיעה השבוע על תקן חדש בחברה, סמנכ"ל אסטרטגיה, אותו תמלא נעה שלח-סובול. היא תהיה אחראית בין השאר על מחלקת המחקר ועל תהליכים ארוכי הטווח של החברה. בשש השנים האחרונות היא שימשה כסמנכ"ל האסטרטגיה והמחקר בגיתם BBDO.

ומי עוד אקס גיתם? ליאור וינטרוב, שהיה עד לאחרונה סמנכ"ל בגיתם BBDO IM ולשעבר דובר שגרירות ישראל בוושינגטון. לוואלה! ברנז'ה נודע כי וינטרוב מונה לתפקיד מנכ"ל עמותת "שערים" העוסקת במיתוג תחום ההתחדשות היהודית. הוא בוגר קורס צוערים של משרד החוץ, ושימש בעבר גם כראש מטה השגריר בוושינגטון וכדובר והממונה על ההסברה בשגרירות ישראל בהודו.

מי זז לידכם? דווחו לנו:
david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully