וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוני מוזס הוא טייקון ויש לו שיקולים של טייקון"

12.5.2014 / 13:23

אורי אבנרי יוצא גם נגד חוק החינמונים: "אני בשום פנים לא אתמוך בחוק שיאסור על אדלסון להפיץ את החינמון שלו. זו תועבה. איפה הגבול?", כך בראיון שישודר ברדיו ת"א

יח"צ - חד פעמי

"נוני מוזס הוא טייקון, הוא מגדולי הטייקונים בארץ ויש לו שיקולים של טייקון", כך אומר העיתונאי והפעיל הפוליטי אורי אבנרי בהתייחסו למו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס. לפני מספר שנים העריך פרויקט העשירים בישראל של "דה-מרקר" את הונו של מוזס בכ-250 מיליון דולר.

אבנרי, לשעבר עורך "העולם הזה" שנסגר בשנת 1993, התראיין לתכניתו של רועי כץ "תעודת עיתונאי" ברדיו תל אביב אשר תשודר ביום שישי הקרוב בשעה 7.00. הוא התייחס גם לחוק המכונה "חוק החינמונים" ואשר נועד להצר את צעדיו של שלדון אדלסון ועיתונו ישראל היום - והביע התנגדות מוחלטת כלפיו. "אני בשום פנים לא אתמוך בחוק שיאסור על אדלסון להפיץ את החינמון שלו", אמר אבנרי, שהוסיף כי הוא זה שהמציא את המילה "חינמון".

"זו תועבה. איפה הגבול? אם אנשי שמאל מחר יגייסו כסף וירצו להפיץ עיתון חינם - למה לא? אתה לא יכול להגיד לזה כן וזה לא, הרי זה או כולם או אף אחד", אמר. "זו פגיעה בחופש העיתונות. איש לא אומר שצריכים לקחת כסף בשביל עיתון, הלוואי ויכולתי לחלק את 'העולם הזה' בחינם".

לצד הדברים האלה, על מהותו של "ישראל היום" כעיתון שנועד לקדם איש אחד, אמר אבנרי: "זה שערורייה ודבר איום ונורא", והוסיף "זה כבר ראיתי בנעורי במדינה אחרת". אבנרי נולד בגרמניה של שנות העשרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully