וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול VIP

15.5.2014 / 10:59

שבועיים לרכישת "מקור ראשון" ולוואלה! ברנז’ה נודע כי ב”ישראל היום” התקינו מצלמות מעקב במערכת העיתון. אחד העובדים: ”תחושת אי נוחות”. מנכ”לית העיתון: ”עובדים כמו האמריקנים”

שבועיים מאז אישר הממונה על ההגבלים העסקיים את מכירת "מקור ראשון" ל"ישראל היום", ובעיתון הדתי-לאומי מרגישים הבוקר בבניין לראשונה את בעל הבית החדש. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בימים האחרונים עסקו צוותים מטעם "ישראל היום" בהתקנה של מצלמות מעקב ואבטחה במערכת "מקור ראשון" ובהטמעת מערכת בדיקה שמית של "מורשי כניסה" לבניין.

מו”ל ”ישראל היום": נשמור על החופש המערכתי ב"מקור ראשון"

עובדי העיתון מספרים הבוקר לוואלה! ברנז'ה על תחושת חוסר נוחות מהתקנת המצלמות, שהותקנו במספר מוקדים במערכת, בהם בכניסה, בפינת הקפה של העובדים, בדסק החדשות ואף בכניסה לשירותים. אחד העובדים קבל הבוקר על כך שהדבר נעשה בצורה חד צדדית ומבלי שהוסבר לעובדים. הבוקר הוטמענה בכניסה גם מערכת "מורשי כניסה" שמית, שהוזנה ברשימת מורשי כניסה לבניין.

לפני שבועיים התריאה מנכ"לית "ישראל היום" ציפי קורן בפני העובדים כי עם רכישת העיתון, סביבת העבודה שלהם צפויה להשתנות. אחד העובדים שנכח בשיחה סיפר לוואלה! ברנז'ה כי קורן הדגישה כמה פעמים בדבריה את "סוגיית הבטחון" והחשיבות שנותנים לה בעיתון. "היא דיברה על זה ואמרה שהם נוקשים ו'עובדים כמו האמריקנים' כי משם הם מקבלים הוראות גם בנושאי בטחון, ושהם מקפידים מאוד בנושא הזה", סיפר.

מ"ישראל היום" נמסר בתגובה: "מערכת המצלמות שהותקנה נועדה לשמור על בטחונם ובטיחותם של העובדים והרכוש במשרדי 'מקור ראשון' ואינה בשום פנים ואופן לצרכי מעקב או פיקוח על העובדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully