וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל”צ: עידן קוולר ישמש כמנהל מחלקת הספורט

15.5.2014 / 19:31

קוולר יוביל ויערוך את חדשות הספורט וכן ישמש כשדר הספורט הבכיר של התחנה. בנוסף, ימשיך לשמש כמגיש אקטואליה. את מקומו ככתב פוליטי ימלא כתב השטחים עידו בנבג'י

עוד שינוי בצמרת גל"צ המתחדשת: הכתב הפוליטי עידן קוולר ימונה למנהל תחום הספורט בתחנה. קוולר יוביל ויערוך את חדשות הספורט וכן ישמש כשדר הספורט הבכיר בה. בנוסף, אומרים היום בגל"צ, ימשיך קוולר לשמש בתחנה כמגיש משדרי אקטואליה ואת התוכנית "שישבת". את מקומו ככתב הפוליטי ימלא עידו בנבג'י ששימש בשנים האחרונות ככתב השטחים.

עוד טלטלה בצמרת גל"צ: בתום 8 שנים כמנהלת גלגלצ - דלית עופר פורשת

קוולר החל את דרכו כחייל בגלי צה?ל בשנת 2000 ככתב ספורט, ובין יתר תפקידיו השונים בתחנה שימש ככתב פלילים, תרבות ובשמונה השנים האחרונות ככתב פוליטי. גם במהלך עבודתו בזירה הפוליטית, שמר קוולר על קשר עם עולם הספורט ורק לאחרונה דיווח מחצי גמר ליגת האלופות בכדורגל.

מינויו של קוולר לתפקיד חותם שורת שינויים בצמרת הניהולית של התחנה, זאת כחלק ממה שרבים בה מכנים "תהליך ההצערה של מפקדה ירון דקל". רק לפני שבועיים הודיעה על פרישתה מנהלת גלגלצ בשמונה השנים האחרונות דלית עופר. לפני כחודשיים פרשה מגל"צ מנהלת מחלקת החדשות גלית אלטשטיין, אף היא אחרי 8 שנים, והוחלפה בספי עובדיה. לפני פחות מחצי שנה, מונה אסף ליברמן למגיש תוכנית הדגל של התחנה - "בוקר טוב ישראל", והחליף את מיכה פרידמן הוותיק שהגיש את התוכנית מיום עלייתה לאוויר, ואת גולן יוכפז - שעבר לפני כשנה לתפקיד מנכ"ל חדשות 10.

קוולר, 32, המגיש גם את התכנית ערב חדש ב"חינוכית" אמר עם היוודע דבר מינויו: "אני מודה לירון דקל וספי עובדיה על האמון והבחירה ובעיקר על הגשמת חלום ילדות נושן. אני שב אל תחום הספורט כמנהל תחום שמטרתו להביא לציבור המאזינים את כל השידורים, הקולות, והפרשנויות בזמן אמת ובין מטרותיי בתפקיד החדש, גם להגיע לקהל צעיר שאוהב ונהנה מספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully