וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי שרף יעניק שירותי יח"צ למשרד האוצר

18.5.2014 / 15:39

איש יחסי הציבור מוטי שרף יעניק שירותי אסטרטגיה תקשורתית למשרד האוצר בראשות יאיר לפיד. במשרד אומרים כי הוא נבחר כיוון שיש לו "ניסיון בליווי מהלכים כלכליים גדולים במשק". וכמה יקבל עבור שירותיו? התשובה בפנים

משרד האוצר בראשות יאיר לפיד שכר את משרד יחסי הציבור "שרף תקשורת", בבעלות איש יחסי הציבור מוטי שרף, לטובת הענקת ייעוץ אסטרטגי תקשורתי. במשרד האוצר הודיעו הבוקר (ראשון) כי פנו בנושא למספר משרדים, ושרף נבחר כיוון שלמשרדו "ניסיון רב במתן ייעוץ תקשורתי אסטרטגי לגופים מורכבים ולגופים במגזר הציבורי, וניסיון בליווי מהלכים כלכליים גדולים במשק". בעבר ייצג את משרד האוצר איש יחסי הציבור משה דבי.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי סכום ההתקשרות עומד על 15 אלף ש"ח בחודש והוא מאושר בשלב זה לתקופה של חצי שנה, ובסך הכל 90 אלף ש"ח.

במשרד האוצר ציינו כי התשלום ל"שרף תקשורת" יבוצע בהתאם לתעריפים שמפרסם החשב הכללי בנוגע להתקשרות עם יועצי תקשורת חיצוניים. לאחרונה נחשף כי החשב הכללי אישר למשרד משלתי אחר, משרד הרווחה, אישור להוציא 700 אלף שקלים בשנה על יועצי תקשורת חיצוניים על מנת לשפר את המוניטין שלו בקרב הציבור.

מוטי שרף מנהל בין היתר את תקציבי יחסי הציבור של חברת הנדל"ן גינדי החזקות, קבוצת פישמן, בנק לאומי, קבוצת עזריאלי, חברת טבע, בית ההשקעות פסגות ומשמש כדוברם של אנשי העסקים שאול אלוביץ' ואליעזר פישמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully