וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל הביקורת הציבורית: האוצר לא יעבוד עם מוטי שרף

21.5.2014 / 9:59

במשרד האוצר החליטו לבטל את ההתקשרות עם איש יחסי הציבור מוטי שרף, שאמורה הייתה לעמוד על 15 אלף ש”ח בחודש, זאת לאחר ביקורת ציבורית שהועברה על כך שהוא מייצג בין היתר את בנק לאומי

משרד האוצר מודיע הבוקר (שלישי) כי מנכ"לית המשרד יעל אנדורן החליטה שלא להוציא לפועל את ההתקשרות עם משרד יחסי הציבור "שרף תקשורת" שבבעלות מוטי שרף. בשלב זה לא יתקשר המשרד עם ייעוץ תקשורת חיצוני.

סכום ההתקשרות עם שרף אמור היה לעמוד על 15 אלף ש"ח בחודש. זמן קצר לאחר היוודע דבר ההתקשרות עלתה על כך ביקורת ציבורית לאור לקוחותיו הנוספים של שרף, בהם קבוצת פישמן, בנק לאומי ובית ההשקעות פסגות.

ממשרד האוצר נמסר הבוקר כי "הבחירה במשרד נעשתה בתום הליך מכרזי בו זכה המשרד לציון הגבוה ביותר מבין המשתתפים בשל איכותו המקצועית. בנוסף, סוגיית ניגודי העניינים היתה אמורה להיות מעוגנת בהסכם מפורט".

מוטי שרף הגיב לדברים הבוקר בראיון בגל?צ ואמר שהוא "מכבד את ההחלטה ומעריך את העובדה שהמשרד מבקש להקפיד גם בענייני מראית העין. שרף הוסיף כי ניתן גילוי מלא ושקוף לגבי פוטנציאל ניגוד העניינים וכי הביקורת הציבורית מחייבת את כל הצדדים להקשיב לה ולפעול בהתאם לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully