וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבורים מחוץ למגדר

21.5.2014 / 11:26

אביעד קיסוס שפך אתמול אור על היחס הנגזר מהיותו הומו מוצהר בפגישות עבודה שהוא מקיים עם טל ברמן: "כשמדברים על כסף סביר להניח שהפנייה תהיה אליו ולא אלי"

חודש הגאווה בפתח, ונושא השיוויון - גם בתקשורת, עומד שוב על הפרק: שדרן הרדיו אביעד קיסוס, מחצית מהצמד טל ואביעד, שפך אתמול אור על היחס הנגזר מהיותו הומו מוצהר בפגישות עבודה שהוא מקיים עם טל ברמן, ולאופן שבו משפיע יחס זה על הזהות שהוא חש עם המאבק הפמיניסטי.

לדברי קיסוס, "אני יודע כשאני יושב בפגישה עם השותף שלי לעבודה טל בפגישה רשמית ברגע שמדברים על כסף סביר להניח שהפנייה תהיה אליו ולא אלי. אני לצורך העניין אהפוך באותו רגע לאשה בחדר. אם תהיה אישה בחדר סביר להניח שמעמדי יעלה בחדר על חשבון מעמדה שלה. זה משהו שאני חי וחווה אותו לחלוטין. הבנתי שהמבחינה הזו, החברתית, אני לא רק גבר אלא גם אישה".

קיסוס אמר את הדברים בכנס של בית הספר למשפטים במכללה למנהל והמרכז הקליני למשפט וחברה "משנה", שעסק בנושא "משפחה משתנה: משפחה ושינוי חברתי; מאבק הפונדקאות של זוגות הומואים".

קיסוס, שדיבר על המאבק המתנהל בימים אלו למען פונדקאות של זוגות גאים, הוסיף כי "אני מגדיר את עצמי כפמיניסט לא פחות ממה שאני מגדיר עצמי כהומו. הומואים לא יכולים לשכוח את המחוייבות שלהם למאבק הפמיניסטי בשום פנים ואופן. הומואים לא יכולים להרשות לעצמם לא לחשוב על הפונדקאית, האשה שנמצאת בתוך ההליך, כי הומואים הם הסוג היחיד של גברים שיכול להבין לעומק סקסיזם מהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully