וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקט, שקט, הס

21.5.2014 / 15:07

כותרת שניתנה לכתבה של עמירה הס ב"הארץ" הציתה ריב ציוצים בין כתב חדשות 10 מואב ורדי לבין קולגה של הס, ברק רביד, שנחלץ להגנתה. מאחר ומדובר ביום יבש, וואלה! ברנז'ה מציעה מים קרים

כותרת שניתנה לכתבה של עמירה הס בעיתון "הארץ" הציתה ריב בין כתב חדשות 10 מואב ורדי לבין קולגה של הס, ברק רביד. ורדי טען שהכותרת - "צה"ל מודה: אימונים בשטחי אש בגדה משמשים לסילוק אוכלוסייה פלסטינית? - היא מטעה, כיוון שהכתבה עוסקת בבנייה פלסטינית לא חוקית בשטחי C ולא בפעילות צבאית.

"כותרת הארץ אומרת שצה"ל משתמש באימונים בגדה לסילוק אוכלוסייה פלסטינית, בגוף הידיעה מתברר שהכוונה לבנייה פלסטינית לא חוקית. הכותרת מטעה", גרס ורדי בטוויטר. הוא הסביר כי "מקריאת הכותרת חשבתי שהצבא בא לכפר פלסטיני שיושב עשרות שנים על הקרקע ומכריז לפתע על שטחו כשטח אש, כדי לפנותו. זה לא מה שקורה".

רביד, כאמור, התגייס להגנה על עיתונו והסביר כי "כשאין לפלסטיני דרך לקבל היתר בניה מהמנהל האזרחי אז זה בסילוק אוכלוסיה", וגם עקץ את ורדי: ?אם זה מה שהבנת יש לך בעיה בהבנת הנקרא?.

ורדי התעצבן: "חסוך ממני את הערכותיך על כישוריי, ותפסיק כל היום לחלק פה ציונים לאנשים", כתב לרביד. התשובה שקיבל ממנו: "שתה כוס מים קרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully