וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "האחראים לתג מחיר - עיתונאים בכירים המזוהים עם השמאל"

25.5.2014 / 16:52

שר החוץ מפנה אצבע מאשימה אל עבר "עיתונאים בכירים המזוהים עם השמאל", וטוען כי הסיקור שהם נותנים לאירועי תג מחיר הוא זה שמניע את הוונדליסטים. הפתרון של ליברמן? לסקר יותר אלימות נגד יהודים

מי אחראי לתופעת "תג מחיר"? לשר החוץ אביגדור ליברמן תשובה ברורה: התקשורת. ליתר דיוק - "עיתונאים בכירים בתקשורת המזוהים עם השמאל". בהודעה שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו היום (ראשון) הוא מבקר את האופן שבו התקשורת מסקרת את אירועי תג מחיר ואומר כי מדובר בסיקור חסר פרופורציות, וקורא לכלי התקשורת שלא להביא לידיעת הציבור את המעשים בהיקף שבו שהיא מביאה כיום.

ליברמן הדגיש כי הוא מגנה את תופעת הוונדליזם, ובאותה נשימה מציין כי היא קיימת "אך ורק בגלל הרוח הגבית שנותנים לה עיתונאים בכירים בתקשורת שמזוהים, גם אם לא במוצהר, עם מחנה השמאל והם מלבים את התופעה הזו במכוון כדי לחזק את טענותיהם נגד הימין ואת עמדתם האידיאולוגית נגד מפעל ההתיישבות". לפי השר, הפרסום והתהודה שנותנים אותם עיתונאים הוא "השמן בגלגלים של אותם מעשים, משום שללא התהודה שהם נותנים להם לא היה למעשים הללו שום טעם, גם לפי קו המחשבה של אותם מופרעים שמבצעים אותם".

"אותם עיתונאים, שמקדישים שעת שידור שלמה לגרפיטי הנכתב נגד ערבים, כאמור מעשה בזוי ומקומם אך ללא שפיכות דמים או פגיעה פיזית במישהו, לא הקדישו אפילו חצי מזמן השידור הזה בכדי לדבר ולגנות את הרציחות של שלי דדון, של סנ"צ ברוך מזרחי או של סמ"ר גל קובי שנרצחו בפעולות טרור לאומניות של ערבים, באותו זמן שבו מרוססות כתובות תג המחיר", כתב. "מוטב שהתקשורת תעסוק קודם כל באלימות אמיתית, כמו זו שארעה הלילה בטובא זנגריה, גם אם היא אלימות נגד יהודים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully