וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: החזית החדשה של הרשות השנייה - תוכניות הפרומו

27.5.2014 / 11:25

מנכ”ל הרשות השנייה שי באב”ד יבקש לאשר מתווה לפיו תכנית אשר מקדמת תכנית אחרת - לא תוכר לזכיינית המשדרת כ”סוגה עילית” - כך נודע לוואלה! ברנז’ה

מנכ"ל הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו שי באב"ד יעלה בקרוב בפני מועצת הרשות מתווה לשינוי כללי הרשות, כך שתכנית טלוויזיה אשר מקדמת תכנית אחרת - לא תוכר לזכיינית המשדרת כתכנית מסוג "סוגה עילית". לוואלה! ברנז'ה נודע כי ההצעה לשינוי הכללים צפויה לעלות בקרוב בישיבת מועצת הרשות השנייה.

הרשות תבדוק: ערב שידור גמר "הכוכב הבא" - היה רווי קידומים לתכנית

באם יעבור הכלל החדש, תהיה זו מכה עבור זכייניות הטלוויזיה, אשר מקדישות זמן מסך רב לקידום רצועת הפריים-טיים והתכניות המשודרות בה - לרוב אלה תכניות ריאליטי. למעשה, התוצאה היא שהזכייניות מרוויחות פעמיים. הן מחויבות לשדר מכסת שעות מסוימת של "סוגה עילית" - אולם בפועל נספרות להן תחת המחויבות הזו תכניות שהן למעשה פרומו מתמשך לתכנים אחרים שלהם.

כך למשל הוכרו בעבר כסוגה עילית תכניות האודישנים של הריאליטי "כוכב נולד" ו"בית ספר למוזיקה" של קשת והתכנית "אנשים" המקדמת תכנים ואישים המזוהים עם תכניות הזכיינית, ולזכיינית רשת הוכרו כסוגה עילית תכנית שקידמה את הריאליטי "The Voice". הסיבה שתכניות אלה ותכניות כמו "מעושרות" של ערוץ 10 הוכרו כתכניות תעודה, היא שהן עמדו בכללים הטכניים שפורטו בתקנון הרשות. כעת, כך מסתמן, תפעל הרשות להקטנת היקף הפרומו-העצמי בטלוויזיה באמצאות כללי ההכרה בז'אנרים.

תגובת הרשות השנייה לדברים טרם התקבלה.

  • עוד באותו נושא:
  • קשת
  • אנשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully