וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר "הארץ" מאיים לתבוע את החברה שבגללה סומן בגוגל כפיראטי

28.5.2014 / 11:18

בתחילת החודש נתקלו גולשי ”הארץ” באזהרה של גוגל לפיה האתר הוא פיראטי ומסוכן. כעת מאיימים בעיתון לתבוע את האחראים לפדיחה שנמשכה יממה. לידי וואלה! ברנז'ה הגיעו הפרטים

אתר "הארץ "מאיים לתבוע את החברה המעניקה לו שירותי פרסום דיגיטליים, ואשר גרמה בתחילת החודש לכך שחברת גוגל חסמה את הגישה אליו בהתראה כי הוא "מכיל תוכנה זדונית" וסימנה אותו כאתר פיראטי. למשך כמעט יממה סימנה גוגל את אתר "הארץ" כמסוכן לגלישה והציגה לגולשים הודעת אזהרה לפני הכניסה אליו, ומבדיקה של אתר הארץ עלה כי הסיבה לכך שחברת "TLV MEDIA" המציגה בו פרסום הפעילה באתר באנרים שכללו תוכנות מזיקות אסורות לשימוש.

בפניית "הארץ" לחברה אשר הגיעה לידי וואלה! ברנז'ה נכתב כי בגלל התקלה נגרמה לאתר פגיעה בהכנסות מפרסום, כמו כן הוא קיבל עשרות תלונות מציבור הגולשים והמנויים לאתר במהלך אותו היום ונאלץ לבצע היערכות מיוחדת כדי לענות לתלונות הגולשים ולהסביר להם את התקלה, ולשכנע שבפועל שהאתר בטוח לגלישה.

"מצופה מחברה המציגה את עצמה כמי שמספקת שירות תוכן איכותי ומהימן כי תנקוט באמצעי זהירות מספקים על מנת למנוע מראש תרחיש כה חמור בו אתר הארץ נחסם למעשה לשימוש ומסומן כאתר פיראטי", כותב עו"ד דור ליאונד ממשרד זאב ליאונד ושות', המייצג את אתר האתר. "הפעלת טכנולוגיה המזוהה כפוגענית על ידי גוגל מפרה באופן בוטה את חובת הזהירות שלכם כלפי האתר ומרשתנו".

באתר "הארץ" נתנו ל- "TLV MEDIA" שבוע להציע להם פיצוי, או שהמקרה יתברר בבית משפט. תגובת "TLV MEDIA" לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully