וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לי טריק קבוע

28.5.2014 / 12:59

כתבי תרבות ובידור זועמים על עיריית ת"א: מתנה את צילומי הקליפ הרשמי של דנה אינטרנשיונל לאירועי הגאווה בראשוניות לגיא פינס; "רשות ציבורית המנהלת קמפיין למען הקהילה ועל חשבון משלם המיסים"

כתבי תרבות ובידור באתרי האינטרנט השונים שביקשו לסקר בווידאו את צילומי הקליפ הרשמי של דנה אינטרנשיונל לאירועי שבוע הגאווה בתל אביב נתקלו הבוקר (רביעי) במגבלה שהציבה בפניהם עיריית ת"א: אמברגו לשעת ערב, שעה שבה התנועה באתרי האינטרנט נמוכה. הכתבים זועמים כי הסיבה, כך מתברר, היא כי עיריית תל אביב התחייבה בפני התכנית "ערב טוב עם גיא פינס" כי צילומי וידאו מהקליפ לא יתפרסמו בשום מקום אחר לפניהם. המתחרים טוענים כי רשות ציבורית המנהלת קמפיין למען הקהילה ועל חשבון משלם המיסים לא רשאית להעניק בלעדיות על חומרים מסוג זה.

הקליפ של אינטרנשיונל מצטלם בשעה זו בבית כנסת בתל אביב. כתבת בידור של אתר אינטרנט מספרת כי ביקשה להגיע למקום מלווה בצלם וידאו, אבל כניסתה הותנתה בהתחייבות לחכות עם הפרסום לערב. "אמרתי לעירייה שאצלי בשעות הערב אין גולשים, ואם אני אעלה כתבת וידאו בשעה הזה פחות אנשים יצפו בה", אמרה לוואלה! ברנז'ה. "אני לא מבינה - למה אתרי האינטרנט צריכים ליישר קו עם ערוץ 10? למה שזה לא יהיה הפוך? העיריה היא גוף ציבורי, אין לה זכות להחליט להעדיף בצורה כזו גוף תקשורת מסוים".

ויתרו על סיקור וידאו של הצילומים

בגלל המגבלות החליטו חלק מאתרי האינטרנט להחרים את הסיקור של הקליפ, חלק מהאתרים החליטו לשלוח צלם סטילס בלבד לסקר את הצילומים - כיוון שהעירייה הסכימה שלא להטיל מגבלות על פרסום תמונות סטילס. עורך באחד ממדורי הבידור אמר לוואלה! ברנז'ה כי הם מראש ויתרו על סיקור וידאו של הצילומים.

גורם בעיריית ת"א ביקש להדגיש בתגובה כי "העירייה הציבה מגבלות לצלמי וידאו בלבד, והתנאי היה שכל כלי התקשורת יפרסמו אותו באותה שעה צלמי סטילס וכתבים יכולו להגיע ולצלם ללא מגבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully