וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוצרים ברוח גבית לארדן: "שנים שאנו מפללים לבית אמיתי ליצירתנו"

28.5.2014 / 18:37

חוק רשות השידור עבר בקריאה ראשונה כנסת, אבל הקרב על הנוסח הסופי שלו עוד לא הסתיים. ראשי איגודי היוצרים מבהירים היום לצד מי הם מתייצבים: "כל ניסיונות הרפורמה ברשות השידור כשלו"

איגודי היוצרים, המפיקים ועובדי הקולנוע והטלוויזיה מבהירים היום (רביעי) בהודעה רשמית כי הם מתייצבים לצד שר התקשורת גלעד ארדן במהלכים לסגירת רשות השידור ופתיחת גוף שידור ציבורי חדש במקומה.

"ממשלות ישראל לדורותיהן החזיקו את השידור הציבורי בן ערובה למניעים פוליטיים, לניהול כושל ולשיקולים זרים אחרים, וזאת תוך פגיעה מתמשכת וחמורה בכמות התוכניות העולות על המסך ובאיכותן, פגיעה ביצירה הישראלית ויוצריה, ומעל הכל - בציבור הישראלי ובזכותו לקבל שידור ציבורי איכותי", הם כותבים במכתב פומבי. "שר התקשורת גלעד ארדן, בחתירתו לרפורמה בשידור הציבורי בישראל, נוהג באומץ, במנהיגות וביעילות הדרושים למהלך קשה שכזה".

האיגודים לא מתעלמים מעובדי רשות השידור, אשר רבים מהם צפוים להיות מפוטרים ולכן מנהלים מאבק עיקש בהליכי החקיקה. "אנו מקווים ומאמינים כי הטובים והמקצועיים שבין עובדי רשות השידור, וכאלו יש לא מעט, ימצאו את דרכם אל עשייה מקצועית בשידור הציבורי החדש או ביתר אגפי שוק התקשורת והיצירה בישראל", כתבו.

"זה שנים שאנו מפללים לבית אמיתי ליצירתנו, וזה שנים שאנו נלחמים להפיכתה של רשות השידור לבית שכזה. פעלנו באמצעים פוליטיים, משפטיים ובעיקר מקצועיים, וניסינו בכל אמצעי חוקי העומד לרשותנו להוביל ולקדם שינוי זה. אך כל ניסיונות הרפורמה כשלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully