וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור דיין נגד גדעון לוי: "פרסם מאמר מטונף שעות לפני שאני קובר את אבא"

29.5.2014 / 10:39

מאמרו של גדעון לוי על משפחת דיין שפורסם לאחר פטירתו של אסי דיין ממשיך לקומם את בני המשפחה. הבן ליאור דיין: "לא מבין איך פגיעה במשפחה אבלה ביום הלוויה מסתדרת עם הערכים של לוי"

ליאור דיין עדיין נמצא בתקופת ימי ה-30 על מות אביו, אסי דיין. בטורו, המתפרסם מחר במוסף 'סופהשבוע' של מעריב תחת הכותרת "אזור הדמדומים", הוא מבקר ותוקף את הפובליציסט גדעון לוי, על דברים שפירסם ביום הלוויתו של אסי דיין. "ביום ההלוויה של אבא שלי פרסם לוי מאמר ב'הארץ' שבו הסביר שהריקבון של שושלת דיין הוא בעצם הריקבון של המדינה, ואחרי שסקר את עלילותיהם של כל אבותי, הסביר שחוד החנית של הרקבון הוא אני".

יהונתן גפן על ליאורה: ”פושעת שנאה”

דיין, זועם על תזמון פרסום המאמר 'בטרם התקררה הגופה' וכותב בטורו: "זה בער בו כל כך, שהוא לרגע לא ראה בעיה בתזמון של פרסום המאמר. וכך יצא שהמאמר המטונף הזה לגיע לתיבות הדואר ולמדרכות הבתים של מנויי 'הארץ' כמה שעות לפני שאני קובר את אבא שלי". דיין מעיד כי הדבר גרם לו 'לצאת מכליו' ומוסיף: "אני פשוט לא מבין איך פגיעה במשפחה אבלה ביום הלוויה מסתדרת עם זכויות האדם, ההומניות, כבוד האדם, שהם לכאורה נר לרגליו המוסריות של גדעון לוי".

בהמשך, מתייחס דיין גם לעורך הדעות בעיתון הארץ, אלון עידן: "מעבר לזה שמדובר במעשה לא אחראי של עורך מדור הדעות, שהיה צריך להגיד ללוי שהוא מוכן לפרסם את המאמר רק בעוד שבוע, בתום השבעה לפחות, מדובר במעשה שבקלות יכול לקבל את ההגדרה שבה משתמש לוי מדי פעם 'חציית קו אדום של אנושיות'."

זו אינה ההתקוטטות המילולית הראשונה בין דיין ולוי. הראשונה אירעה לפני כשנה וחצי, לאחר שדיין הצעיר נסע לרמאללה בזהות בדויה וחלק את רשמיו בטור מיוחד ותיעד את מסעו בעונה של 'מחוברים פלוס'. לוי הגיב על כך וכינה את דיין ואשתו "המון שטוף-מוח, חדור פחדים וחרדות, תוצרים אופיניים של מסעות הדה-הומניזציה השיטתיים שמתנהלים כאן". דיין, לא נשאר חייב והשיב ללוי במעריב: "ברור שלגדעון לוי, שהוא בעצם הפה של הרשות הפלסטינית בישראל וחיית המחמד של אלג'זירה, יהיה קל ולא מסוכן בעליל להגיע לרמאללה. כל מה שלוי עושה הוא להמאיס על מדינת ישראל את השמאל הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully