וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצאת מטר

29.5.2014 / 11:53

חגי מטר תובע שוב את מעריב ואף אישית את שלמה בן צבי, הפעם בגין ביזיון בית משפט ובטענה כי לא שילם לו את פיצויי הפיטורים על סך 100 אלף שקלים

עיתונאי "מעריב" לשעבר חגי מטר, אשר תבע את חברת "אחות הירש" בגין פיטורים חוקיים וניצח - תובע כעת שוב את החברה ואת העומדים בראשה שלמה בן צבי ואחיו הלל גולדבלום בגין ביזיון בית משפט, בטענה כי לא שילמו לו את פיצויי הפיטורים כי שהורה להם בית המשפט. עורכי הדין של השניים טוענים כי אינם מייצגים אותם יותר.

"התנהגותו של חגי מטר לא עולה בשום צורה ואופן עם הקו הציוני של העיתון"

כזכור, כנגד "אחוזת הירש" נפסק בתחילת השנה צו להעסקתו של חגי מטר בגין פיטורים לא חוקיים, פיצוי בסך מאה אלף שקלים ותשלום שכרו של מטר רטרואקטיבית כפי שהיה טרם העברת הבעלות בעיתון מעריב לידי "אחוזת הירש". חגי תובע את השניים באמצעות ארגון העיתונאים, שגם לו חייבת "אחוזת הירש" פיצוי של עשרת אלפים שקלים.

הבקשה לביזיון בית הדין הוגשה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב על ידי עו"ד אמיר בשה ועו"ד מורן סבוראי ממשרד בעו"ד בני כהן ושות', שי תקן ממשרד פישר בכר חן וול אוריון ושות' ועו"ד שירי לב-רן מההסתדרות. היא כוללת גם בקשה ל"הרמת מסך" (יחוס חובות של חברה לבעליה) כלפי שלמה בן צבי והלל גולדבלום, בעלי השליטה והמנהלים, וזאת על מנת לחייב אותם באופן אישי בחובות.

בארגון העיתונאים אמרו היום לוואלה! ברנז'ה כי הפניות שלהם לעורכי הדין של "אחוזת הירש" עו"ד יעל דולב ועו"ד גיא גרשון כלל לא נענו. "בתגובה למכתב תזכורת שנשלח אליהם ציינו תשובתם כי אינם מייצגים עוד את 'אחוזת הירש".", נמסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully