וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: מערך האקטואליה החדש של גלי צה”ל

1.6.2014 / 23:17

במחלקת החדשות של התחנה נערכה חלוקה מחודשת של תחומי סיקור, ורשימת המינויים הגיעה לידי וואלה! ברנז’ה. אז מה השינויים הצפויים, אלו תחומים יאוחדו ומי זכו להיכנס לפול הנכסף?

סבב מינויים במחלקת החדשות של גלי צה"ל: על רקע שחרור מחזור חיילים במחלקת החדשות נערכה בתחנה חלוקה מחודשת של תחומי סיקור, ורשימת המינויים הגיעה לידי וואלה! ברנז'ה. לצד איחוד-תחומים וחלוקה מחודשת מקימים בתחנה גם דסק כלכלה אותו תוביל יונה לייבזון. קבלו את צוות מערכת האקטואליה החדש של גלי צה"ל.

תחום הבריאות ואיכות הסביבה יאוחדו, ויערה שפירא, שכיסתה עד עתה את תחום איכות הסביבה, תחליף את עמית תומר שכיסתה את תחום הבריאות. שפירא תכסה מעתה את שני התחומים יחד. איחוד נוסף יהיה בתחום התרבות והחינוך - תמר פלד, כתבת דסק התרבות, תמשיך לכסות את התחום ונוסף על תפקידה תכסה מעתה גם את תחום החינוך במקום יערה ברק.

יערה ברק כיסתה גם את תחום מבקר המדינה, וכעת יעבור התחום לכתבת שרון פולבר. היא תמשיך בתפקידה ככתבת משפט, משטרה ומוניציפאלי בתל אביב ותתמודד כעת עם תחום נוסף. את תחום השטחים שכיסה עד כה עידו בנג'בי יכסה מעתה ענבל תמיר.

דסק כלכלה חדש; גלית אלטשטיין תגיש תוכנית יומית

שינויים נוספים בתחנה: הכתב לענייני בית הנשיא אוריה אלקיים יקבל גם הוא לידיו תחום נוסף, תחום הדתות, והוא יחליף את יאיר שרקי. שרקי צפוי להצטרף לחברת החדשות של ערוץ 2. יותם ברגר שמכסה את תחום המשטרה והמוניציפאלי בירושלים ואת ועדות כנסת ירחיב את השהות במשכן שכן מעתה ישמש גם כתב בדסק הפוליטי של התחנה.

במסגרת השינויים מרעננים בתחנה הצבאית גם את דסק הכלכלה, אותו מובילה כעת יונה לייבזון כראש דסק. גלית אלטשטיין, ראש מחלקת החדשות לשעבר, תגיש תכנית יומית חדשה בנושאי כלכלה-אקטואלית וצרכנות, נוסף על התכנית הכלכלית בערב בהגשת עודד לוינסון.

ואלה התחומים שיכופפו לדסק: כתב העלייה והקליטה ישי שנרב יצטרף לדסק הכלכלי והוא יסקר מעתה צרכנות, תיירות, שיכון ובינוי. תמר ירושלמי שכיסתה את בית המשפט העליון והיועץ המשפטי לממשלה תסקר את תחומי הרווחה והפנים. את תחומי התשתיות, התחבורה והתעופה והעלייה וקליטה יסקר אלדר גילרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully