וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא לא דומיין לאף אחת אחרת

5.6.2014 / 16:32

למי שייך הדומיין "maariv"? קבוצת הג'רוזלם פוסט בראשות אלי עזור דורשת מהממונה להגבלים עסקיים לפתוח בחקירה נגד ישראל היום בגין "ניסיון להשתלט על שוק העיתונות ולדרוס מתחרים קטנים"

למי שייכת כתובת האינטרנט "maariv"? קבוצת הג'רוזלם פוסט בראשות אלי עזור דורשת מהממונה להגבלים עסקיים לפתוח בחקירה נגד ישראל היום בגין "ניסיון לבצע מיזוג שלא כדין", כך להגדרתה, בשל מה שמכונה בקבוצה "מחטף הדומיין מעריב". בג'רוסלם פוסט טוענים כי הדרישה של ישראל היום לקבל את כתובת אתר האינטרנט maariv.co.il נעשתה בכוונה "להשתלט על שוק העיתונות".

על פי הפנייה, כחודשיים לאחר שאושרה מכירת מעריב לג'רוזלם פוסט, הגיש ישראל היום בקשה דחופה לממונה למנוע את העברת הדומיין "maariv" אליו.

בפנייה שהעבירו באמצעות עו"ד מתן מרידור ועו"ד מורן אומן ממשרד אגמון ושות' טוענים אנשי הג'רוזלם פוסט כי דרישת ישראל היום לקבל לידיהם את הדומיין מהווה "ניסיון להשתלט על נכס מהותי של עיתון מעריב תוך הטעיית הממונה על ההגבלים העסקיים מתוך מטרה לפגוע בפעילות של מתחרה".

"מעריב לא יירתע ולא ייכנע לפעולות הכוחניות"

כיום מפנה הכתובת maariv.co.il לדף מפוצל, שבו שני לינקים - האחד לאתר "מעריב השבוע" של קבוצת הג'רוזלם פוסט והשני לאתר nrg הנמצא בבעלות ישראל היום. כזכור, ישראל היום רכשה מידי שלמה בן צבי את nrg ואת מקור ראשון וג'רוזלם פוסט רכשה את פעילות עיתון מעריב. סוגיית כתובת האינטרנט - כלל לא נידונה עד היום על ידי הממונה על ההגבלים העסקיים.

ממעריב נמסר בתגובה: "העיתון לא יירתע ולא ייכנע לפעולות הכוחניות וניסיונות ההשתלטות של ישראל היום. הרצון של ישראל היום לדרוס בכוח מתחרים בשוק העיתונות לא יצלח ומעריב ינקוט בכל הצעדים המתבקשים כדי לשמור על האינטרסים שלו כעיתון מוביל, היסטורי, אשר הוא חלק מההוויה הישראלית כבר עשרות שנים". ב"ישראל היום" בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully