וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשמרי על הכוס שלך

7.6.2014 / 20:11

קבוצות הוואצאפ של עיתונאי רשות השידור רעמו בסופ”ש לאחר שג’ודי ניר מוזס שלום, יש שיאמרו קולגה, סיפרה על חצי הכוס המלאה בסגירתה. המנהל התערב והדברים נמחקו

מנהל קול ישראל מיקי מירו גינה היום (שבת) דברים שכתבה ג'ודי ניר מוזס שלום בגנות עיתונאי השידור, דברים שחזרה בה מהם במהלך הסופ"ש לאחר שעוררו תרעומת בקרב העיתונאים הבכירים של הרשות. מוזס שלום כתבה בעמוד הטוויטר שלה כי "הכוס המלאה בסגירה ובפתיחה של רשות השידור היא העובדה שמהעיתונאים הבודדים שהם ממציאי העובדות והשקרנים אפשר יהיה להיפטר סופית".

הדברים עוררו את חמתו של יעקב אחימאיר, מוותיקי ובכירי העיתונאים ברשות השידור - שדרש ממה בפומבי לומר למי בדיוק התכוונה. "אני דורש ממנה, בעלת תכנית ברשת ב', לפרסם בהקדם את שמותיהם של העיתונאים השקרים וממציאי העובדות, שעובדים לדבריה ברשות השידור", כתב אחימאיר בעמוד שלו בפייסבוק. הוא התכוון לתכנית שמוזס שלום מגישה ברשת ב' מדי יום שישי בבוקר.

לא רק אחימאיר כעס, אלא עיתונאים אחרים שהפנו את הדברים למנהל הרדיו מיקי מירו, ודרשו כי הדברים שאמרה יגונו באופן שאינו משתמע לשתי פנים. בקבוצת הוואטס-אפ של העיתונאים ברשות הופצה תגובתו. "אני רואה זאת בחומרה, הלבנת פנים שלא במקומה ובוודאי לא ראוי לו לעיתונאי באשר הוא לנהוג כמנהגי הרחוב, לעלוב באנשים בזירה הציבורית בלי להציג ולו ראיה אחת לתמוך בדברים", דברי מירו.

זמן קצר לאחר התערבותו פרסמה מוזס שלום הבהרה מעורפלת שבה ציינה כי הדברים נכתבו על שני עיתונאים מסוימים "שפירסמו שקרים על בעלי ומעולם לא התנצלו". היא לא אמרה במי מדובר, אולם מחקה את הדברים המקוריים.

מנהל הרדיו מיקי מירו מסר הערב לוואלה! ברנז'ה בתגובה כי "גישתי היא שכרגע המשימה שלנו היא להיערך לתקופה הקשה הקרובה, ולא להיות עסוקים במריבות פנימיות אלא להתחיל לעבוד ביחד תוך סולידריות בין העובדות והעובדים". מוזס שלום הגיבה לדברים בטוויטר, וכתבה "מתנצלת אם לא הובנתי, גאה מאוד להיות חלק מעיתונאי רשות השידור החרוצים והישרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully