וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: בעקבות הקיצוצים - בצה"ל שוקלים את סגירת "במחנה"

8.6.2014 / 13:44

בדיונים המתקיימים בימים אלה בצה"ל נבחן עתידו של הבטאון הרשמי של הצבא - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. על השולחן: איחודם של כלל עיתוני צה"ל והכלתם באתר צה"ל

האם סופו של עיתון "במחנה" המיתולוגי קרב? בדיונים המתקיימים בימים אלה בצה"ל נבחן עתידו של הבטאון הרשמי של הצבא - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. העיתון יוצא לאור מאז קום המדינה.

שורת הקיצוצים האחרונה בהוצאות הצבא אשר הוכתבה על ידי האוצר העלתה לדיון מחודש את נחיצות הבטאון הצבאי המופץ בשנים האחרונות מדי שבוע בכ-30 אלף עותקים, מחציתם למשרתי קבע וגמלאים ומחציתם לחיילים בשירות סדיר. במסגרת הקיצוצים נשקלות כמה אפשרויות, אחת מהן היא גם איחודם של כלל בטאוני צה"ל (בטאון חיל האוויר, בטאון חיל היבשה, בטאון אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, בטאון חיל הים, בטאון אגף כח האדם ואחרים) והכלתם בתוך "במחנה" לכדי עיתון של כלל צה"ל.

גם אם תופסק הדפסתו של "במחנה" או רק אם צורתו תשתנה, בצה"ל לא מתכוונים לוותר על ערוץ התקשורת עם אנשי הצבא. במסגרת הדיונים נערכת חשיבה מחודשת באשר לאתר צה"ל, אשר כיום מספק חדשות בנושאי צבא ובטחון במקביל לעבודת העיתון, ובצבא בוחנים הרחבה שלו - ואף הכלה של מערכת "במחנה" בתוכו.

לפני חצי שנה מונה לתפקיד עורך במחנה רס"ן צחי בירן, איש חטיבת דובר צה"ל שם שימש כראש תחום תקשורת אינטראקטיבית. הוא שימש כעורך הראשי של אתר צה"ל שהפך תחת ניהולו לפורטל צה"ל והיה אחראי על השקתו המחודשת. בירן צפוי להוביל את הרפורמות בעיתון ובאתר, כמו גם פיתוחן של פלטפורמות ניו-מדיה תואמות.

גורמים בצבא מציינים את אתר צבא ארצות הברית כמודל השראה בבחינת של המבנה החדש של אתר צה"ל. באתר קיים אזור למשתמשים רשומים, ובכך נוצרת הפרדה בין מידע הנמסר לאנשי כוחות הבטחון לבין זה הנמסר לציבור הרחב. עוד הוא מאפשר אזור לכלי תקשורת ועיתונאים שמקבלים ממנו חומרי מדיה דיגיטליים שמפיץ הצבא.

בדובר צה"ל ביקשו שלא להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully