וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגמר הבאזז

10.6.2014 / 14:58

חברת ההפקות "באז טלוויזיה" הודיעה היום לעובדים כי פעילותה תופסק, והחברה תיסגר - זאת בשל קשיים כלכליים. החברה הפיקה בין היתר את "בטבעת זו", "העוקץ", "בלתי נתפס" ועוד

חברת ההפקות "באז טלוויזיה" הודיעה היום (שלישי) לעובדים כי פעילותה תופסק, והחברה תיסגר. במכתב לעובדים שהפיצו בעלי החברה גלית בנגלס כהן ועידו צוקרמן הם כתבו כי קשיים כלכליים והמשבר בענף הטלוויזיה הם שהביאו אותם למצב של אין ברירה, והחליטו להפסיק את הפעילות לאחר שהגיעו "לנקודה בה אין יותר ביכולתנו להמשיך ולממן את פעילות החברה באופן ראוי". "באזז טלוויזיה" הוקמה בשנת 2002.

במכתב תלו השניים את ההחלטה בשינויים לרעה שחלו בשוק הטלוויזיה בשנים האחרונות, ובהם מנו את הרעת תנאי תשלום, דרישות המימון, תקציבי הפקה נמוכים והסכמי זכויות דרקוניים. "יצרו ביחד פגיעה חמורה באפשרות של המפיקים העצמאיים להתקיים וחסמו גם את האפשרות שלנו להתפרנס ולפרנס בכבוד", כתבו. החברה הפיקה בין היתר את "פסיכו", "בטבעת זו", "העוקץ", "בלתי נתפס", "ואקום".

"עד הרגע האחרון חיפשנו הזדמנויות עסקיות, מימון וציפינו לכניסתם של פרויקטים גדולים שהובטח לנו שיופקו במסגרת החברה. אך אופנת הדחיות והביטולים שמאפיינת את המדיניות הנוכחית של מרבית הלקוחות והדיכאון הכללי שמאפיין את שוק הטלוויזיה בשנה האחרונה גרמו לכישלון של כל מאמצינו עד שאין באפשרותנו יותר להתעלם מהנסיבות ותוך שאנו מבינים כעת כי הגיע העת להודיע על הפסקת פעילותנו". השניים הודיעו לעובידם כי בימים הקרובים יתואמו להם פגישות אישיות "במטרה למצוא פתרונות ראויים למצב החדש שנוצר".

מהחברה נמסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "באזז הייתה בית ומשפחה לכל מי שעבד בה ולכל מי שעבד איתה והיוותה פלטפורמה מרכזית לגילוי וקידום כישרונות בכל תחומי העשייה והיצירה הטלוויזיונית והקולנועיית. רבים מהם מהווים היום גורמים מובילים ומצליחים בענף. השינויים שחלו בשוק הטלוויזיה בשנים האחרונות, יצרו פגיעה חמורה באפשרות של המפיקים העצמאיים להתקיים ולקיים את פעילותם באופן ראוי ומקצועי וחסמו את האפשרות שלנו להתפרנס ולפרנס בכבוד, לכן החלטנו עם כל הצער שבדבר להביא לסגירתה של החברה".

עוד הוסיפו: "תודתנו נתונה לכל עובדי החברה, לקהל הצופים הנאמן, אשר ליוו אותנו במהלך השנים והיוו כוח מניע וגורם מרכזי בהשראתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully