וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארץ לעולם לא

10.6.2014 / 16:12

דוד ליפשיץ חוזר לערוץ הספורט: לוואלה! ברנז'ה נודע הכותב הראשי של "ארץ נהדרת" יחזור להגיש בערוץ את תכנית הבידור "העולם כולו נגדנו" במסגרת שידורי המונדיאל

דוד ליפשיץ חוזר לערוץ הספורט: לוואלה! ברנז'ה נודע הכותב הראשי של "ארץ נהדרת", הנמצאת בימים אלה בפגרה, יחזור להגיש בערוץ הספורט את תכנית הבידור "העולם כולו נגדנו" במסגרת שידורי המונדיאל.

ליפשיץ יגיש ויכתוב את התכנית הדו-שבועית לצד אבי נוסבאום ואלי בן דויד, מנחה התכנית "בובה של לילה" ואחד מיוצריה. היא תעקוב אחר המתרחש במגרשי הכדורגל ומחוצה להם לאורך כל חודש המונדיאל מזווית קומית. בתכנית ישולבו מערכונים וחיקויים של דמויות בולטות במונדיאל ובספורט הישראלי, לצד פינות וכתבות צבע הומוריסטיות. ליפשיץ לקח חלק בהגשת התכנית אשר שודרה בערוץ הספורט בעבר - וכעת שבה בימים שני ורביעי.

חזרתה לאוויר של "העולם כולו נגדנו" מגיעה במסגרת היערכות ערוץ הספורט למשחקי המונדיאל במסגרתם ישודרו בו 11 משחקי מונדיאל, במקביל לשידורם בזכיינית ערוץ 2 "רשת". בנוסף, ישודרו מידי יום שלוש מהדורות חדשות והתכנית "יציע מונדיאל" בהשתתפות פרשני הערוץ שתשודר בימים ראשון עד חמישי. בערוץ נערכו גם בפלפורמות הדיגיטליות, עם השקת ערוצי מונדיאל ייעודיים באפליקציה ובאתר.

בערוץ הספורט אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully