וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה: הישראלי שכתב מערכון למונטי פייתון

12.6.2014 / 15:44

מבקר התרבות יונתן גת הוזמן לבצע את המערכון עם כוכב החבורה מייקל פיילין לעיני המצלמות. המערכון ישודר במוצ"ש בערוץ 10. גת: "לא להעיר אותי מהחלום בבקשה"

זהו חלומו של כל מעריץ מושבע של החבורה: מבקר התרבות יונתן גת כתב מערכון וביצע אותו יחד עם כוכב "מונטי פייתון" המיתולוגית, מייקל פיילין. האירוע התרחש במסגרת ראיון בלעדי שהעניק פיילין לגת וישודר בתכנית "המגזין עם אושרת קוטלר" במוצ"ש בערוץ 10.

גת מסקר במשך שנים את פעילותה של חבורת הקומיקאים הנודעת ופגש את חבריה הנוספים - ג'ון קליז וטרי גיליאם לטובת ראיונות לתקשורת הישראלית. ההיכרות המוקדמת, כך נראה, סייעה לו לקבל שיתוף פעולה יוצא דופן. "שלחתי לו את התסריט למערכון שכתבתי מתוך הנחה שהסיכוי שיסכים שואף לאפס", סיפר גת. "כשקיבלתי ממנו מייל שאומר שהוא מאשר את המערכון, כמעט נחנקתי. הוא עבר על הטקסט, נתן קצת הוראות בימוי והוסיף עוד משפט אחד שסגר את המערכון יפה. המערכון קצרצר אבל זהו חלום ענק. בערך כמו לכתוב שיר לביטלס ולבצע אותו עם פול מקרטני. לא להעיר אותי מהחלום הזה בבקשה בשנה הקרובה".

שיתוף פעולה של גורם חיצוני עם כל אחד מחברי מונטי פייתון נחשב לחריג מאד. משתתפי החבורה ידועים כקנאים לכתיבתם הקומית ובמהלך כל שנות פעילותם הקפידו לבצע כמעט תמיד מערכונים שכתבו בעצמם בלבד. כמו כן זהו ריאיון המצולם הראשון שמייקל פיילין מעניק לעיתונאי ישראלי כלשהו וחלקים נוספים ממנו יפורסמו גם ביום שישי במגזין "7 לילות" של "ידיעות אחרונות".

מונטי פייתון נחשבת לחבורה הקומית החשובה בתולדות הקומדיה המודרנית. היא חתומה על סרטי קאלט כמו "מונטי פייתון והגביע הקדוש", "בריאן כוכב עליון" ו"משהו שונה לגמרי" ועל סדרת הטלוויזיה פורצת הדרך "הקרקס המעופף". בחודש הבא צפויה החבורה להתאחד לאחר 30 שנה ל-10 הופעות באולם 02 בלונדון. כל הכרטיסים להופעה הראשונה אזלו תוך 43 שניות. כרטיסים ליתר ההופעות נחטפו גם הם במהירות שיא.

המערכון והריאיון ישודרו במוצ"ש, 20:00 בתוכנית "המגזין" עם אושרת קוטלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully