וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה קרה שוב: ישראל עשתה חיל בתחרות פרומקס

15.6.2014 / 8:52

נציגי זכייניות הטלוויזיה הישראליות חזרו מניו-יורק בסוף השבוע עמוסי פרסים מתחרות הפרומואים הבינלאומית ”פרומקס”. בין הזוכים הגדולים: הפרומואים של ”אקס פקטור ישראל” ו”משחקי השף” של רשת ושל ”המקור” ו”שישי החדש” של ערוץ 10

זכייניות הטלוויזיה הישראליות גרפו השנה 16 פרסים בתחרות הפרומואים הטלוויזיוניים "פרומקס" שנערכה בסוף השבוע בניו-יורק. זכיות מרשימות לזכיינית ערוץ 2 רשת שנציגיה חזרו לישראל עם שישה פרסים מתוכם שני פסלוני זהב, ולנציגי ערוץ 10 שזכו בחמישה פרסים, וגם הם חוזרים לישראל עם שני פסלוני זהב.

רשימת הזוכים המלאה

פרומו ההשקה של "אקס פקטור ישראל" זכה במקום הראשון בקטגוריית ההשקה ובקטגוריית העיצוב. מיתוג התכנית זכה גם הוא, בשני בפרסים. הפרומו להשקת "משחקי השף" זכה גם הוא בפרס.

ערוץ 10 זכה בקטגוריית "פרס מיוחד" על פרומו ל"שישי בשחקים - בונים שישי חדש", שהוכן עבור השקת מגזין "שישי". בקטגוריית תשדירי חדשות זכה הפרומו לתכנית התחקירים "המקור", והוענק לו גם פרס כסף בקטגוריית "פרומו בתקציב נמוך".

עוד זכו הפרומואים של "בובה של מדינה - עונה חדשה מהאריזה" והפרומו של "בייבי בום" בהשתתפות הטאלנטים של הערוץ - "פרומו הפרחים - תוכנית חדשה מצטרפת למשפחת ערוץ 10".

חברת הלוויין HOT זכתה בפרס זהב על התשדיר לקידום אפליקציות ה-VOD שלה ופרס נוסף על פרומו "יום הולדת 8 ל-HOT VOD".

חברת yes זכתה בפרס על השקת שירות "yes GO" ופרס נוסף על פרומו לסרט קולנוע, וזכיינית ערוץ 2 קשת זכתה השנה בפרס אחד בלבד, על הפרומו ל"מאסטר שף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully