וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד ארדן "פוליטיקאים מפחדים מעיתונאים"

15.6.2014 / 11:09

דיוני הוועדה המיוחדת של הכנסת לדיון בחוק השידור הציבורי נמשכים בקדחתנות, וממשיכים לספק כותרות. שר התקשורת גלעד ארדן בהתבטאות חריפה מודה שימי הפחד מאחוריו. האזינו להקלטה

יח"צ - חד פעמי

"פוליטיקאים מפחדים מעיתונאים", כך אמר שר התקשורת גלעד ארדן בדיון האחרון של הוועדה המיוחדת של הכנסת לדיון בחוק השידור הציבורי. "זה היה כך גם בדיונים על ערוץ 2 וערוץ 10 וזה עוד יחזור לכאן בחודשים הקרובים".

ארדן, שנאלץ להתמודד בימים אלה עם מחאה אגרסיבית של עובדי רשות השידור המנסים לשנות את נוסח החוק בוועדה, אמר: "גם אני פחדתי בעבר". אנשי הרשות ענו לו "אבל לפעמים הם לטובתכם", ועל כך ענה השר: "נכון".

דיוני הוועדה המיוחדת, בראשית ח"כ קארין אלהרר, נערכים באופן אינטנסיבי והשבוע תתכנס הוועדה בכל יום לדיון בנוסח הצעת החוק לסגירת רשות השידור פתיחת גוף שידור ציבורי חדש במקומה.

בדיונים נוכחים בין היתר נציגי משרדי התקשורת, האוצר, הכלכלה, המשפטים, החינוך והבטחון, מנהלי ועובדי רשות השידור, נציגי משרד ראש הממשלה, האפוטרופוס הכללי וארגוני יוצרים. עוד יקחו חלק בדיונים אנשי ההסתדרות ואגודות העיתונאים ואנשי איגוד האינטרנט הישראלי וארגוני צרכנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully