וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן מכה בסגל שוב: "כתב חצר המשרת באופן קבוע חברי כנסת מסויימים"

15.6.2014 / 18:46

שר החוץ מפרסם היום, ולא בפעם הראשונה, גינוי לכתב חדשות 2 עמית סגל - לאחר שזה ביקר בעוקצנות אותו ואת מפלגתו. ליברמן: ”הוא כתב חצר, צריך להתייחס לדברים בהתאם”. סגל: ”תגובתו מדברת בעד עצמה”

שר החוץ אביגדור ליברמן מגנה בחריפות, בפעם השנייה תוך מספר שבועות, את כתב חדשות 2 עמית סגל לאחר שזה מבקר אותו ואת מפלגתו.

סגל פרסם היום מאמר באתרי חדשות 2 בקשת ורשת ובו התייחס לראיון של ליברמן בגל"צ, שם אמר ששרי ישראל ביתנו לא יצביעו יותר בעד שחרור מחבלים. "הצהרה אמיצה ללא ספק, אבל עכשיו, כשאנחנו יודעים שליברמן הוא שמחליט על שריו, כדאי להיזכר איך הם הצביעו עד היום", כתב סגל ומנה את כל עסקאות שחרור המחבלים בהם הצביעו אנשי "ישראל ביתנו" בעד.

ליברמן טוען שבקשתו לפרסם תגובה בידיעה סורבה, מה שהביא אותו לפרסם אותה בפייסבוק. "עמית סגל מנהל מזה זמן קמפיין נגד 'ישראל ביתנו' מטעמים לא ענייניים ולא מקצועיים", טען.

"מה שמטריד בעיקר בעניינו של עמית סגל הוא שכתב של ערוץ מרכזי בישראל מתקשה בהבנת הנשמע ולא מבין כשיו?ר מפלגה אומר שעד היום היה לשרים במפלגה חופש הצבעה ומעכשיו תהיה עמדה אחידה בעניין שחרור מחבלים. מכיוון שלא מדובר באמת בכתב אובייקטיבי אלא בכתב חצר המשרת באופן קבוע חברי כנסת מסויימים יש להתייחס לדברים בהתאם".

עמית סגל מסר בתגובה כי "תגובתו של אביגדור ליברמן מדברת בעד עצמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully