וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול ישראל מציג: מצב עפיץ

16.6.2014 / 12:34

דנינו לא לבד: לוואלה! ברנז’ה נודע כי מנהל חטיבת החדשות ברשת ב’ יאיר קורן נעדר בימים האחרונים ממערכת החדשות, והעובדים זועמים: ”בשעה שהכתבים והעורכים נדרשים לעמוד בכוננות, הוא מבלה בחו”ל”

דנינו לא לבד: מנהל חטיבת החדשות ברשת ב' של קול ישראל יאיר קורן נעדר בימים האחרונים ממערכת החדשות לטובת חופשה פרטית בחו"ל, אליה טס בבוקר שבת לאחר דבר היוודע אירוע חטיפת הנערים. קורן לא מצא לנכון לשוב למערכת עד היום, למרות שזו פועלת בנוהל חירום והכתבים והעורכים שלה נמצאים בכוננות. על פי אחד מעובדיו של קורן, הוא טס לשפוט בתחרות יין בחו"ל - וזו לא הפעם הראשונה שהתחביב הקולינרי מאפיל על תפקידו הניהולי במערכת החדשות.

בהודעת טקסט שנשלחה אתמול לאנשי מערכת החדשות נכתב כך: "בשל אירוע החטיפה, אבקש להיות זמינים ככל שניתן לצורך הטיפול במטלות השונות בהתאם לאירועים. רשת ב' ממשיכה לעקוב ולדווח מכל מקום ובכל זמן. יומן הצהריים היום עד 15:00. יומן הערב מ17:00 עד 18:00". על ההודעה היה חתום יוסי הדר, מגיש "הכל דיבורים" המשמש גם כמזכיר מערכת החדשות, וממלא את מקומו של קורן בהיעדרו.

"ניהול כושל שמדרדר את רשת ב? לתהום"

גורם ברשת ב' אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה כי הביקורת על קורן קשה הפעם במיוחד, שכן אירוע החטיפה נודע ביום שישי - ולמרות זאת הוא לא ביטל את הטיסה וטס בשבת בבוקר. העובדים זוכרים לקורן לרעה אירועי חדשות דרמטיים אחרים בהם הם היו בכוננות בעוד הוא טועם יינות יוקרתיים באירופה. כך למשל בעת מבצע "עמוד ענן" בסוף שנת 2012 אז נעדר מהמערכת לטובת תפקיד שופט בתחרות יין בינלאומית באיטליה, וכן את תקופת המתיחות בסוריה נעדר קורן מהמערכת, אז לטובת תחרות יין בינלאומית גרמניה.

"שוב מתברר שחלטורות היין של מנהל רשת ב?, שאותן בכלל אסור לו לעשות, חשובות לו הרבה יותר מניהול המערכת", אומר בכעס אחת מעיתונאים רשת ב'. "זו הדוגמא האישית שהוא נותן, בשעה שהכתבים והעורכים נדרשים לעמוד בכוננות. ההתנהלות השערורייתית הזאת היא עוד הוכחה לניהול הכושל שמדרדר את רשת ב? לתהום".

ברשות השידור מסרו בתגובה: "יאיר קורן נסע לעניינים פרטיים וקיבל את כל האישורים הנדרשים לכך ממנהל הרדיו". יאיר קורן מסר: "מדובר בהכפשות חסרות בסיס שמקורן בתוך המערכת וכתב וואלה! מתמסר להן כפי שעשה בעבר. אני לא בשום תחרות יין ואין לי שום חלטורות. אין לכם סיפור משום שאני לא מפכ"ל המשטרה ולא ראש השב"כ אלא אזרח פרטי בדיוק כמו מנהלי החדשות בכלי תקשורת אחרים. 'קול ישראל' הוא מקום מסודר ובמערכת שאני מנהל יש לי מחליף קבוע על פי הנוהל למקרה של מחלה או חופשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully