וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשמש, עם המחאה על הראש

19.6.2014 / 13:05

פרשן הכדורסל שימי ריגר נתבע בימים האלה על סכום של 93 אלף ש"ח בטענה כי נתן צ'קים שחזרו וסרב לשלם עליהם - כך על פי כתב התביעה, אשר הגיע לידי וואלה! ברנז'ה

פרשן הכדורסל שימי ריגר נתבע בימים האלה על סכום של 93 אלף ש"ח בטענה כי נתן צ'קים שחזרו וסרב לשלם עליהם. לפי התביעה, אשר הגיעה לידי וואלה! ברנז'ה, עברו תחת ידו של ריגר צ'קים גנובים - וכעת הוא מסרב לפרוע אותם.

את ריגר תובעת חברה בשם "ק.ר שירותי המרה" הנותנת שירותי סליקה לניכיון המחאות במט"ח ואליוט לוין, העובד עמה והיה מי שניכה את ההמחאות אותן הביא ריגר לחברה. על פי כתב תביעה, שהוגש באמצעות עו"ד גדעון קורן, לוין וריגר מכירים מזה שמונה שנים, במהלכן קיבל ריגר שירותי ניכיון המחאות מהחברה. "ריגר, לקוח ותיק של החברה, הציג בפניה מצג שווא לפיו הוא מכיר את האנשים שנתנו את ההמחאות והבטיח כי ההמחאות יכובדו על ידי הבנקים", נכתב בתביעה, "אולם הן התגלו כחסרות כיסוי, והם החלו לחזור בזו אחר זו".

מבירור שערכו התובעים הוברר כי המדובר בהמחאות גנובות, אשר הגיעו לריגר דרך אדם שלישי. לאחר שהתובעים לחצו על ריגר הוא העביר לידיהם סך של 4,500$ במזומן ובהמשך סכום נוסף קטן יותר, אולם לבד מכך סירב להמשיך ולפרוע את חובו ו"מתעלם באופן סדרתי מפניות התובעים בעניין". על פי כתב התביעה, ריגר ניצל את לרעה את העובדה כי התובעים סמכו עליו "תוך הצגת המחאות גנובות וחסרות כיסוי. הנתבע התעשר על חשבון התובעים בניגוד לכל דין, תוך מעורבות במעשים על סף הפליליים", נכתב. בתביעה.

עורך דינו של שימי ריגר דור חזקיה מסר בתגובה: "שימי ריגר איש יקר שהאמין לאנשים הלא נכונים. מצער שמנסים להפנות את האש נגדו במה שנראה כמו תרגיל עוקץ. לכל היותר הוא הקורבן בפרשה. הוגשה גם תלונה במשטרה ואנו מנועים מלפרט אך הדברים יתבהרו בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully