וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף בלכר מונה למנהל "Keshet DCP"

22.6.2014 / 9:28

במסגרת תפקידו החדש בלכר ינהל תוכן ופיתוח עבור המיזם המשותף שהוקם על ידי קשת אינטרנשיונל, זרוע ההפצה וייצור הפורמטים של קשת, ו-DC Media, חברת האם של דיק קלארק

אסף בלכר מונה למנהל Keshet DCP, המיזם המשותף של קשת אינטרנשיונל ודיק קלארק הפקות. במסגרת תפקידו החדש בלכר ינהל תוכן ופיתוח עבור המיזם המשותף, שהוקם על ידי קשת אינטרנשיונל, זרוע ההפצה וייצור הפורמטים של קשת, ו-DC Media, חברת האם של דיק קלארק הפקות (DCP). המיזם המשותף, שהוקם בשנה שעברה, מתמחה בייצור, פיתוח ומימון פורמטים חדשים לשווקים בינלאומיים.

הפעילות של קשת DCP במהלך 2014 כללה את מכירת הפורמט "הכוכב הבא", שיעלה בבכורה ביום ראשון הקרוב ברשת ABC האמריקאית, את השעשועון BOOM! המיועד לשידור ברשת FOX האמריקאית בהמשך השנה ופרויקטים נוספים בשלבים שונים של פיתוח. בלכר ימשיך לעבוד במטה החברה בסנטה מוניקה שבארצות הברית ויעמוד בקשר ישיר מול מארק בראקו ואלון שטרוזמן.

בלכר החל את עבודתו עם חברת ההפקות דיק קלארק בשנת 2005 וכיהן במספר תפקידי ניהול בחברה. לאחרונה, בלכר כיהן כסמנכ"ל פיתוח תכניות טלוויזיה ותוכן דיגיטלי, לצד ניהול מגוון רחב של פרויקטים בהם "אלי הזהב (VH1) "וStar Spangled Spectacular הקרוב (PBS).

מארק בראקו, סמנכ"ל התוכן והפיתוח דיק קלארק: "לאסף תפקיד מרכזי בהקמת המיזם 'קשת-DCP' ויהיה לו חלק אינסטרומנטלי באסטרטגיית החברה להרחבת הפעילות שלנו ברחבי העולם".

אלון שטרוזמן: "לאסף כישרון ורקורד מוכח, והוא תורם תובנות רבות לפיתוחה של קשת DCP . אנחנו שמחים שהוא הצטרף לצוות שלנו כשותף וכמנהל יצירתי, במיוחד בתקופת הצמיחה המשמעותית של החברה. הניסיון של אסף, החושים המחודדים ואישיותו יהיו לעזר ולתועלתה רבה לעבודתנו הקולקטיבית".

אסף בלכר: "זהו כבוד גדול למיסוד מערכת היחסים שלי עם קשת ועם צוות קשת DCP. קשת אינטרנשיונל הם מנהיגים עולמיים, ואנו מצפים להצגת פורמטים טלוויזיוניים חדשניים ומהפכניים נוספים לקהלים בארה"ב ומחוצה לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully