וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: אורטל בן דיין מצטרפת למעריב

24.6.2014 / 13:34

מבית האח הגדול - לחיקו של אלי עזור: לוואלה! ברנז'ה נודע כי אושיית הפייסבוק ופליטת הריאליטי מצטרפת לצוות הכותבים של מגזין "מעריב השבוע", והיא תכתוב בו טור אישי קבוע

פעילה חברתית, משתתפת ריאליטי, הוגת דעות, כוכבת רשת, ומעכשיו אימרו גם בעלת טור: לוואלה! ברנז'ה נודע כי אורטל בן דיין אשר רק לא מזמן סיימה תקופה קצרה ומלאת סנסציות בבית "האח הגדול" - מצטרפת לצוות הכותבים של מגזין "מעריב השבוע", והיא תכתוב במדור הדעות שלו טור אישי קבוע.

הצטרפותה של בן דיין למדור הדעות של מגזין "מעריב השבוע" היא חלק מהליך העיבוי שלו שמתקיים בשבועות האחרונים, מאז החל לפעול העיתון תחת חסותה של קבוצת הג'רוזלם פוסט של אלי עזור. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה בחודש שעבר, לטובת חיזוק החלק המגזיני של "מעריב השבוע" שהושק מחדש בגרסה מוגדלת גויס מחדש אליק מרגלית, לשעבר עורך המוסף הפוליטי של העיתון "מוספשבת".

אורטל בן דיין, שהייתה מוכרת בזכות פעילות חברתית ודיונים סוערים בפייסבוק, זכתה להכרה ארצית לאחר שהשתתפה בתכנית "האח הגדול" של קשת בערוץ 2. היא הודחה בשלב מוקדם, לא לאחר שעוררה כמה סנסציות בהן עימותים עם דיירים אחרים בנושא מוצא וגזענות, וכאשר התפשטה וחשפה את פלג גופה העליון כפעולת מחאה. בעקבות הסצנה, ששודרה מטושטשת, התקבלו עשרות תלונות במשרדי הרשות השנייה. נוסף על דיין יכתוב ב"מעריב השבוע" טור קבוע גם המשורר והבלוגר אלון מזרחי.

בעיתון "מעריב השבוע" אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully