וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: מנהלי רשות השידור לא יוכלו לשדר

25.6.2014 / 13:47

תאגיד השידור הציבורי החדש שיוקם לא יאפשר למנהליו להגיש תכניות אישיות כפי שנהוג כיום בין היתר על ידי מנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם - כך מסתמן מדיוני ועדת אלהרר; "עליו להתמקד בעבודת הניהול"

תאגיד השידור הציבורי החדש שיוקם במקום רשות השידור לא יאפשר למנהליו ליהנות מזמן מסך ומיקרופון ולהגיש תכניות אישיות כפי שנהוג כיום, כך מסתמן היום מדיוני ועדת אלהרר. יו"ר הוועדה, ח"כ קארין אלהרר, מבקשת להוסיף בחוק איסור על מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי להופיע בשידורים, אלא במקרים חריגים הנוגעים לתאגיד עצמו.

מנכ"ל רשות השידור הנוכחי, יוני בן מנחם, מגיש בשש השנים האחרונות את התכנית "מגזין המזרח התיכון" בה הוא מארח פרשנים ומומחים שונים. לאחר שמונה לתפקיד החליט הוועד המנהל של הרשות לאפשר לו להמשיך ולשדר את התוכנית, אולם בחודש שעבר החליטה ועדת התוכן של מליאת רשות השידור להסיר אותה מלוח השידורים. הוא, מצידו, טען באמצעות דוברות הרשות כי מדובר בניסיון של היו"ר אמיר גילת לפגוע בו בגלל סיבות אישיות.

"אין עוד מקום לעסקנות פנימית בתאגיד השידור הציבורי", אמרה הבוקר אלהרר. "לא משנה מה מומחיותו הקודמת של המנכ"ל, בעת מילוי תפקידו עליו להתמקד בעבודת הניהול ולא לרדוף אחרי זמן מסך".

בן מנחם אינו המנהל היחיד ברשות השידור הנוכחית שנהנה מזמן אוויר, וסופג בשל כך טענות לנגידו עניינים. גם מנהל הרדיו מיקי מירו מגיש ברשת ב' שתחת ניהולו את התוכנית "בדרך אל הטבע" והגיש את "שעת חברה", ומנהל חטיבת החדשות בערוץ 1 משה נסטלבאום, המועמד למילוי מנהל אגף הטלוויזיה, הגיש בעבר את התכנית "צבע הכסף" ברשת ב' וכן הגיש טור שבועי בתוכנית "מדד יומי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully