וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבוה ורע

26.6.2014 / 12:41

דוכני המכירות של קבוצת הארץ-דה מרקר המוצבים ברחבי תל אביב ומציעים עיתונים במתנה ומוכרים מנויים - פועלים בניגוד לחוקי העירייה, כך עולה מבדיקת וואלה! ברנז'ה. אז על מי מושתים הקנסות?

דוכני המכירות של קבוצת הארץ-דה מרקר המוצבים ברחבי העיר תל אביב ומציעים לעוברים והשבים עיתונים במתנה ומוכרים מנויים - פועלים בניגוד לחוקי העירייה, כך עולה מבדיקת וואלה! ברנז'ה. עוד עולה כי נציגי המכירות בדוכנים הם אלה שסופגים את הקנסות שמטילה עליהם העירייה, ואלה אינם נרשמים באופן רשמי לחובת קבוצת הארץ.

קבוצת הארץ-דה מרקר פועלת בימים אלה, מלבד בזירה הדיגיטלית, לגיוס מנויים גם ברחובות: בעיקר לקראת סוף השבוע היא מציבה דוכנים ארעיים במרכז תל אביב, והנציגים בדוכנים מציעים הטבות לרוכשים מנוי לעיתון המודפס או לאחד ממגזיני הקבוצה. אולם בעיריית תל אביב אומרים לוואלה! ברנז'ה כי אל העירייה מעולם לא הגיעה שום בקשה של קבוצת הארץ-דה מרקר לאשר את הצבת הדוכנים, כך שלמעשה הם פועלים ללא היתר.

לשאלת וואלה! ברנז'ה בדבר היקף הקנסות שהושת על הקבוצה בעקבות פעילות קידום המכירות, מסבירים בעירייה כי מכיוון שבמקרים של הצבת דוכן ללא היתר הקנסות ניתנים על שמו של האדם העומד בדוכן - לעירייה אין כל רישום של קנסות על שם העיתון.

האם נציגי המכירות בדוכנים של קבוצת הארץ-דה מרקר "סופגים" את הקנסות של העייריה במקום הקבוצה כחלק מתנאי ההעסקה שלהם? מדוע קבוצת הארץ אינה מסדירה מול עיריית תל אביב את הצבת הדוכנים? תגובת קבוצת הארץ-דה מרקר לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully