וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עידן בידיעות אחרונות: "זמנים מודרניים” יופץ למנויים בלבד

29.6.2014 / 22:59

פרסום ראשון: על רקע המשבר בפרינט, מוסף "זמנים מודרניים" יופץ החל מהשבוע למנויים בלבד - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בקבוצה מקווים כי הפיכתו למוסף בתשלום תסייע במכירת מנויים חדשים לעיתון

מוסף הסגנון ואיכות החיים "זמנים מודרניים" של ידיעות אחרונות יופץ החל מהשבוע למנויים בלבד - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. המהלך נעשה על רקע מינויה של עורכת חדשה למוסף, ועל רקע המשבר המתמשך בענף הפרינט עמו מתמודדת קבוצת ידיעות אחרונות.

"זמנים מודרניים" צורף עד עתה לקונטרס החדשות של ידיעות אחרונות מדי יום רביעי, ובקבוצה מקווים כי הפיכתו למוסף אקסקלוסיבי למנויים תסייע במכירת מנויים חדשים לעיתון, שיקבלו ערך מוסף על פני רוכשי העיתון הארעיים.

גורם בקבוצת ידיעות אמר הערב (ראשון) לוואלה! ברנז'ה כי גורם מרכזי בהחלטה על המהלך הוא הצורך לצמצם את הוצאות הקבוצה לצד רצון בהימנעות מפיטורים או פגיעה בעובדים. בקבוצת ידיעות אחרונות נערכים בימים אלה למהלך איחוד המערכות של העיתון היומי ואתר ynet, במסגרתו יכונסו כל המערכות בבניין אחד בראשון לציון לצד הליכי התייעלות ארגוניים. זו תקופה ארוכה שאנשי ידיעות תולים בחימנון "ישראל היום", נטול המודל הכלכלי, חלק מהאשמה במשבר בענף העיתונות הישראלי ושחיקת הכנסותיהם מפרסום ומכירות.

תגובת ידיעות אחרונות לידיעה טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully