וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי צבי תומך בהפיכת ערוץ 10 לערוץ חדשות

30.6.2014 / 11:34

ההיערכות למצב בו ערוץ 10 ייסגר מקבלת תמיכה ממנכ"ל רשת ביוזמה של מנשה סמירה לפיה במקרה כזה, הזכיינית בראשותו לא תדרוש הקלות תואמות לאלה שיינתנו לערוץ 10 החדש

מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 רשת אבי צבי העביר לרשות השנייה מכתב תמיכה ביוזמה להפוך את ערוץ 10 לערוץ המשדר תכניות אקטואליה וחדשות. צבי הודיע כי במקרה כזה, רשת לא תדרוש הקלות תואמות לאלה שיינתנו לערוץ 10. כזכור, בעת הארכת זיכיון השידורים של ערוץ 10, דרשו הזכייניות קשת ורשת וקיבלו הקלות רגולטוריות.

"סוד גלוי הוא כי שוק הטלוויזיה המסחרית בישראל סובל מכשלים עמוקים ויסודיים, לרבות העדר אופק רגולטורי וכלכלי הולם אשר הביאו את הזכייניות לקשיים תהומיים והפסדים כלכליים כבדים", כותב צבי, מציין כי הזכיינית שבראשותו מנהלת "מלחמת הישרדות בלי פוסקת".

למען הסר ספק מציין צבי כי רשת מתכוונת לנצל את האפשרות לשדר בזיכיון עד תום הזמן שמאפשר לה החוק - שנת 2017. את הדברים הללו הוא כותב על רקע ההיערכות של משרד התקשורת ושל מנכ"ל הרשות השניה למצב שבו ערוץ 10 ייסגר בסוף השנה, או אז תקודם חקיקה שתחייב את זכייניות ערוץ 2 להתפצל לשני אפיקים נפרדים ולשדר שבוע שלם.

"המצב שבו ערוץ 10 בגסיסה וזכייניות ערוץ 2 רושמות משום כך נתוני רייטינג גבוהים - הוא המצב האידיאלי מבחינתן", אמר לוואלה! ברנז'ה גורם בענף השידורים. "מהסיבה הזו, שהיא שיקול כלכלי, הן מתנגדות ליציאה מוקדמת לשידור ברישיון".

שי באב"ד, מנכ"ל הרשות השנייה, מסר בתגובה לידיעה: "הנהלת הרשות השנייה תומכת מקצועית ועובדת באופן מלא על תזכיר החקיקה שמקדם משרד התקשורת אשר יוביל לפתיחת שוק הטלוויזיה המסחרית ולתחרות בריאה בין ערוצי הברודקסט בישראל וזאת לטובת הציבור שיזכה לקבל תכנים איכותיים ומגוונים יותר כתוצאה מכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully