וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנות, פנו מקום למגזינה

30.6.2014 / 18:11

עורכת "את" לשעבר דורית בן-ארי תעמוד בראש מגזין חדש לנשים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. שמו יהיה "מגזינה" והוא ייצא לאור בחסות רינה בן-יהודה, מו"ל ועורכת המגזין "עיצוב"

מגזין חדש בא לעולם: עורכת "את" לשעבר דורית בן-ארי תעמוד בראש מגזין חדש לנשים - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. שמו יהיה "מגזינה" והוא ייצא לאור בחסות רינה בן-יהודה, מו"ל ועורכת המגזין "עיצוב".

"מגזינה" יפנה באופן מובהק לקהל נשי ויעסוק בין היתר בתחומי האופנה, טיפוח, צרכנות, בריאות, כושר, אוכל ותיירות. היקף העמודים המתוכנן שלו בשלב זה הוא 116 עמודים והעבודה על הגיליון הראשון נמצאת בעיצומה. הוא צפוי לצאת לאור בחודש אוגוסט.

דורית בן-ארי שימשה בחודשים האחרונים כעורכת מגזין "את" שהיה בבעלות קבוצת מעריב, וכעת עבר לבעלות "סיגלר תקשורת" של יובל סיגלר. בן-ארי ערכה בעבר גם את "BIG TIME" וב-12 השנים האחרונות היא כתבה על לייף-סטייל וטיפוח ברבות מהפלטפורמות של קבוצת מעריב, בהן מוסף "סגנון", האתר NRG ובמגזינים השונים.

כסגנה של בן-ארי ישמש רועי בהריר, ששימש בעבר כעורך מגזין התרבות של העיתון ז'ורנל ובעבר הרחוק יותר כסגן עורך מגזין רייטינג. הוא עזב את מעריב כאשר נסגר ז'ורנל, ובכך חתם 11 שנים בקבוצת מעריב. גורם במערכת "מגזינה" אמר כי מרבית חברי המערכת הם עובדים לשעבר של "את", בהן צוות ההפקה, העיצוב ורבים מכותבי העיתון מתקופת מעריב.

דורית בן-ארי אישרה את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully