וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצועת הלילה החדשה של גל"צ: יותר צעירה, פחות מחויבת לחדשות

4.7.2014 / 15:04

פרסום ראשון: שחר סגל, דודו ארז דינה סנדרסון ואבי אטינגר הם רק חלק מהשמות של רצועת הלילה החדשה של גלי צה"ל, "סוף סוף סוף היום", שתסכם את היום עם פחות מחויבות למהדורות החדשות

גלי צה"ל תשיק רצועת לילה חדשה לסיכום אירועי היום בפורמט של הגשה זוגית, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. התכנית החדשה תיקרא "סוף סוף סוף היום" והיא תעסוק בסדר היום האקטואלי מזוית צעירה יותר, כזו שלא באה לידי ביטוי במהדורות החדשות.

התכנית החדשה תעלה לשידור בעוד עשרה ימים, עם סיום משחקי המונדיאל, והיא חלק משינויים בלוח המשדרים של גלי צה"ל שמטרתם למשוך אל התחנה קהל צעיר יותר מהקהל הקבוע של תכניות האקטאליה של הבוקר.

אל וואלה ברנז'ה הגיעה רשימת המגישים של התכנית החדשה, שכאמור, יגישו אותה בזוגות: הקומיקאים דודו ארז ואבי אטינגר ("טלוויזיה במיטבה"), השחקניות דינה סנדרסון ושמרית לוסטיג והעיתונאים עודד דוידוב (גל"צ) ושרון דוידוביץ' (ynet, צ'רלטון). כמו כן יגישו יחד גם התסריטאית שחר סגל והזמרת ירדנה ארזי, שהגישו בעבר יחד את "מלכות השבת" בערוץ 2.

"התכנית תביא סיכום יום בגוון אישי ומחויך שמשיק ונוגע לאקטואליה, זו תהיה האופציה הנעימה לסיים איתה את היום", אומר גורם בגלי צה"ל. נעסוק באקטואליה מזווית קצת אחרת, ונביא את סדר היום האלטרנטיבי - זה שעולה ברשתות החברתיות ומבמקומות אחרים, ולא בא לידי ביטוי במשדרי החדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully