וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי חי

6.7.2014 / 13:51

פרסום ראשון: אחרי שלפני 7 שנים נחלה כישלון מסחרי על מסך רשת, לוואלה! ברנז'ה נודע כי בקשת עמלים בימים אלו על פורמט דומה ל"הדבר הגדול הבא". הפרוגרמינג: ערבי שישי. כל הפרטים

האם "הדבר הגדול הבא" בדרך חזרה למסך הטלוויזיה? לוואלה! ברנז'ה נודע כי חברת "טדי הפקות" שבבעלות טמירה ירדני נמצאת בימים אלה בשלבי הפקה ראשוניים לפורמט ריאליטי כשרונות אשר יתבסס, כמו "הדבר הגדול הבא", על מנעד כשרונות רחב מתחומים שונים - וזאת בשונה מתחרויות כשרונות המתמקדות בשירה בלבד כמו "הכוכב הבא", או "The Voice" אשר נתוני הרייטינג שלהן נמצאים במגמת היחלשות וסובלות משחיקה.

התכנית מופקת עבור הזכיינית קשת, ובזכיינית מייעדים אותה לשידור חי בערב יום שישי. בשבועות האחרונים ערכו בחברת ההפקה חיפושים אחר משתתפים מתאימים, והליך הליהוק צפוי להימשך גם אחרי עליית התכנית לאוויר - והוא יהיה משולב אפליקציה ייעודית.

תכנית הכשרונות בה מתחרים מתמודדים בתחומי הופעה שונים עלתה בארצות הברית בשנת 2006 תחת השם "America's Got Talent" שם שודרה ברשת NBC. בישראל נרכש הפורמט להפקה של ידי הזכיינית רשת והתכנית עלתה לשידור שנה לאחר מכן בהנחיית נעה תשבי ובהשתתפות יהורם גאון, יעל בר זהר ומוטי רייף.

"הדבר הגדול הבא" משודרת בארצות הברית עד היום, אולם בישראל היא נחלה כשלון וירדה אחרי עונה אחת בלבד. נתוני הרייטינג שלה לא היו משביעי רצון, והם נעו סביב 20 אחוזי הצפייה בממוצע לתכנית. גמר התכנית, ששודר בשידור חי, רשם נתון רייטינג של 20.2% בלבד. הזכיינית רשת אינה מחזיקה כיום בזכויות השידור של הפורמט.

בקשת מסרו בתגובה כי הם "לא מגיבים על תוכניות בפיתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully