וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד התקשורת על הקדמת פיצול רשת וקשת: "כל האופציות על השולחן"

8.7.2014 / 12:04

"כל האפשרויות בנושא זה נבחנות ובהמשך השבוע תתקיים פגישה בין נציגי משרדי הממשלה וגופי הרגולציה", אומרים בסביבת השר, ומכחישים את הפרסומים לפיהם הצעת החוק אינה מקודמת

גורמים בסביבתו של שר התקשורת גלעד ארדן מבהירים הבוקר כי הצעת החוק להקדמת פיצול ערוץ 2 לשנת 2015 והוצאת קשת ורשת לאפיקי שידור נפרדים - עדיין עומדת על השולחן והיא עשויה להיות מקודמת כבר בזמן הקרוב. "כל האפשרויות בנושא זה נבחנות ובהמשך השבוע תתקיים פגישה בין נציגי משרדי הממשלה וגופי הרגולציה", אומרים בסביבת השר, ומכחישים את הפרסומים לפיהם הצעת החוק אינה מקודמת.

כיום קובע החוק כי זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת יכולות להמשיך ולשדר במצב הנוכחי עד לסוף 2017, אם שתיהן מעוניינות בכך, ולהחזיק יחד בחברת החדשות של ערוץ 2 עד לסוף שנת 2020. הזכייניות נהנות מהמצב הנוכחי שבו ערוץ 10 אינו מציב להן תחרות משמעותית, ולכן הן מביעות הסתייגות מהיוזמה להקדמת הפירוק. היוזמה באה, בין היתר, לתת מענה לצפי שבו ערוץ 10 נסגר ומניעה מראש של ערוץ 2 מונופוליסטי.

זכייניות ערוץ 2 טוענות כי עלויות המעבר לשבעה ימי שידור בשבוע יהיו כרוכות בהשקה של מאות מיליוני שקלים, וכבר עתה הן רומזות כי ידרשו הקלות רגולטוריות באם יוחלט להקדימו. מנגד, ברשות השנייה לטלווייזה ולרדיו, ערכו ניתוח באמצעות חברה חיצונית שהראה כי העלויות יהיו נמוכות מהצפי שהציגו הזכייניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully