וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפה של רמפול

8.7.2014 / 12:56

ביהמ"ש האריך אתמול את מעצרו של העו"ד ואיש הטלוויזיה רונאל פישר בחמישה ימים, בו בעת שמאמר שכתב עבור מגזין "ליברל" ירד לדפוס. כעת, נראה הטקסט אירוני במיוחד. הצצה

בית המשפט השלום בירושלים האריך אתמול את מעצרו של העו"ד ואיש הטלוויזיה רונאל פישר בחמישה ימים, בו בעת שמאמר שכתב עבור מגזין "ליברל" ירד לדפוס. פישר כתב על הערצתו לדמות הבידיונית ע"ד הוראס רמפול, גיבור סדרת המשפט הבריטית "רמפול" שעלתה לשידור בבריטניה בשנות השבעים. כיום, לאחר שנודע דבר מעצרו, הדברים שכתב נקראים מעט אחרת.

"אין לי היכרות אינטימית עם פרקליטים אחרים שנולדו על המסך משום ששעות הפנאי שלי צומצמו בשנים האחרונות באופן מעורר חמלה", פתח פישר את מאמרו, שייראה אור בגיליון "ליברל" שייצא בשבוע הבא. "אבל בשנות ה?80 של המאה הקודמת המתנתי כל שבוע כמו כלב ל'רמפול', הבריטי השמנמן והמסמורטט, שחקירה נגדית שלו את עד התביעה המרכזי הולידה בי את הרצון החבוי והעז להיות סנגור בשארית חיי".

פישר מתאר את רמפול כעורך הדין של העבריינים הקטנים - כייסים, פורצים וגנבים רצידיביסטיים, "שזלזולם בחוק הוא אמנותם, והוא נהנה לשמש להם פה. הוא דפק באמצעותם את הממסד. כל מה שלא היה לו אומץ לעשות בעצמו הוא עשה דרכם", ומתאר את תכונותיו של הפרקליט. "אפשר שבישראל אין לעקרונות של רמפול עוד תקומה, אבל הם לא נעשו נכונים פחות משום שהמערכת חולה, מנוונת או סובלת מהרשעות יתר", כתב פישר. "לעתים אני מהרהר ברעיון שאפשר וצריך לחייב סטודנטים למשפטים לצפות בסדרה טרם נולדת זכאותם לקבל את תעודת הסמיכה הסטטוטורית, שתעשה אותם ראויים לשמש עורכי דין. אחרי הכול, רמפול צדק. סנגור טוב איננו מייצג את הצדק, החוק, האמת או המשפט. הוא מייצג את האדם".

עו"ד רונאל פישר, שהופיע בשבועות האחרונים על מסך הזכיינית "רשת" כשופט בתכנית "המיזם", חשוד בביצוע עבירות של תיווך בשוחד מיו"ר ועד עובדי נמל אשדוד אלון חסן לבין רכזי מודיעין של המשטרה, על מנת שיקלו בהליכים המתבצעים נגד חסן בימים אלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully