וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוכפז לכולם

13.7.2014 / 17:02

תנועת הימין "ישראל שלי" קוראת לעוקביה לפנות אל מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז ולהתלונן בפניו על חוסר איזון במשדרי החדשות של החברה, שם כצפוי, דוחים בתוקף את הטענות

תנועת הימין "ישראל שלי", תנועת-בת של מועצת יש"ע, קוראת לעוקביה לפנות אל מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז ולהתלונן בפניו על חוסר איזון במשדרי החדשות של החברה. בתנועה מביאים שתי דוגמאות מימי השידור האחרונים במסגרת סיקור "צוק איתן", אשר לטענת התנועה מייצגות את מה שהם מכנים "פארסה של השידור החד צדדי". בחברת החדשות דוחים בתוקף את הטענות.

"הנה כמה מהדברים שמתרחשים באולפן הפתוח של ערוץ 10 בימים האחרונים", כתבו אנשי התנועה. "ביום שישי סולק משם ח"כ יריב לוין מהליכוד באמצע תכנית. ח"כ לוין הוזמן לאולפן משעה 16:00 עד 17:00. לאחר עימות לא-מנומס עם מנכ"ל 'רופאים לזכויות אדם' יצאו במהדורה להפסקה. בהפסקה ניגש לח"כ לוין הטכנאי (!) של התכנית, ניתק אותו מהאוזניה והודה לו. באולפן נשאר המנכ"ל של ארגון השמאל הקיצוני, לפרוש את המניפסט השקרי שלו לכל בית בישראל".

עוד כתבו אנשי התנועה: "אתמול הוזמנו לאולפן שני נציגים של ארגוני שמאל רדיקלי: ארגון 'גישה' וארגון 'בצלם'. ללא שום דעה שמנגד, בעוד חצי מדינה בורחת מהטילים, ישבו שני הנציגים הללו וקיבלו במה נרחבת מערוץ 10. עד מתי? פנו בנימוס למנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, וכתבו לו את מחאתכם".

מחדשות 10 נמסר בתגובה: "חדשות 10 תמשיך להציג תמונה עיתונאית מאוזנת, הוגנת ומגוונת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully