וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סליחה, טרור: חמאס השתלט על שידורי חברות החדשות

14.7.2014 / 21:22

הלוחמה הפסיכולוגית מגיעה לפריים טיים: ארגון הטרור שיבש הערב לכמה שניות את שידור ערוצים 2 ו-10 בלוויין – בזמן שידור המהדורה המרכזית, ושידר מסרים מאיימים לישראל

צילום מסך

חמאס ממשיך את הלוחמה הפסיכולוגית: לאחר ששלח מסרונים מאיימים לטלפונים הסלולריים של ישראלים רבים ופרץ לדף הפייסבוק הפופולרי "סטאטוסים מצייצים", שיבש הערב (שני) ארגון הטרור גם את שידור ערוץ 2 וערוץ 10 בלוויין – בזמן שידור המהדורה המרכזית.

גדודי אל-קסאם פרצו לשידורי הלוויין של הערוצים ושידרו מסרים מאיימים לישראל, בהם כתבו בין היתר כי הם אלו שיקבעו את הזמן בו תיפסק המערכה הנוכחית. בנוסף, השתלטו גורמים בחמאס גם על התדרים של רדיו גלי ישראל לפרק זמן קצר.

מהרשות השנייה המפקחת על שידורי הערוצים נמסר בתגובה: "לפני זמן קצר נקטעו השידורים בערוץ 2 ו-10 למספר שניות בעקבות השתלטות עוינת. יודגש, כי השידורים נקטעו אך ורק אצל אלו הצופים בערוצים באמצעות שידורי לווין עמוס, שהינה פלטפורמה פתוחה (להבדיל מיס, הוט או עידן פלוס). צופים אלו מהווים אחוז קטן מאוד מסך הצופים. לאור זאת, הנחתה הרשות השנייה את חברת חלל המפיצה את השידורים באמצעות לווין עמוס להגביר את עוצמת השידור, על מנת שמקרה זה לא ישנה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully