וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 15 שנים: יונה ויזנטל עוזב את yes

15.7.2014 / 10:06

יונה ויזנטל, סמנכ"ל התוכן של yes ואיש החברה מאז יום הקמתה, הודיע היום על רצונו לסיים את תפקידו לאחר כ-15 שנים בחברה. "אני חש שזהו הזמן עבורי לפתוח דף חדש"

סמנכ"ל התוכן של yes יונה ויזנטל, שהיה בחברה מיום הקמתה, הודיע על פרישתו מהתפקיד. למעלה מעשור אחראי ויזנטל על ערוצי הסרטים, הסדרות, סרטי התעודה, והפקות המקור של yes - והוא פורש לאחר 15 שנים בחברה.

בהודעתו לעובדים לא ציין ויזנטל לאן פניו מועדות, אולם ההערכות בתעשיה הן כי הוצע לו תפקיד מנכ"ל תאגיד השידור הציבורי החדש, אשר במשרד התקשורת תרים בימים אלה אחר מועמד מתאים לו, וכי ויזטל שוקל את ההצעה.

בהודעת החברה לתקשורת צוין הבוקר כי "בין יתר המהפכות שהוביל ויזנטל בעולם הטלוויזיה ניתן למצוא את ערוץ הבית של HBO בישראל - yes oh שהקים לפני כשנתיים, שהיווה אחד המהלכים הדרמטיים בתולדות הטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל". עוד הוסיפו בחברה כי "מידי שנה, ויזנטל נבחר בדירוגים השונים של עשרת המשפיעים בעולם הטלוויזיה בישראל, והסדרות עליהן הוא אמון, זוכות פעם אחר פעם לסדרות הטובות ביותר בישראל, בטקסי פרסי הטלוויזיה".

יונה ויזנטל מסר: "כאשר yes הייתה בתחילת דרכה, וההערכות היו שתגיע ללא יותר מ-300 אלף בתי אב מנויים, אמרתי שאסיים תפקידי כאשר ל-yes יהיו 600 אלף בתי אב מנויים, וכעת שהחברה שברה גם את השיא המדהים הזה, אני חש שזהו הזמן עבורי לפתוח דף חדש. הייתה לי זכות מדהימה להיות שותף להקמת טלוויזיה רב-ערוצית מהטובות שיש בעולם ואני מודה למנכ?לים ולבעלי המניות שעבדתי איתם לאורך 15 השנים, על ההזדמנות והשותפות, ולעובדים המדהימים של החברה בכלל והאגף בפרט על העשייה רבת השנים.

רון אילון מנכ"ל yes: "הצלחתה הגדולה של חברת yes לאורך השנים, טמונה לא מעט בניהולו וביכולותיו יוצאות הדופן של יונה ויזנטל, שהוביל את החברה פעם אחר פעם להישגים מרשימים ביותר ואפשרו לנו להביא את הטלוויזיה הטובה ביותר לצופים בישראל. באופן אישי, צר לי מאוד על עזיבתו של יונה, אך אני בטוח כי הוא ימשיך להוביל, להצליח ולנצח בכל אתגר ומשימה שייקח על עצמו בעתיד עם צאתו לדרך החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully