וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקאן לכאן

21.7.2014 / 14:39

מקאן אריקסון יוצאת במהלך של שינוי שמו של המשרד למקאן תל אביב. הקבוצה הישראלית נקראה בעבר קשר-בראל, וב-1998 מקאן העולמית הצטרפה לשותפות אסטרטגית בקבוצה

קבוצת הפרסום מקאן אריקסון יוצאת במהלך של שינוי שמו של המשרד למקאן תל אביב. מגמה זו מהווה חלק מהמגמה הרווחת במשרדי מקאן ברחבי העולם. הקבוצה הישראלית, שהוקמה ב-1979, נקראה בעבר קשר-בראל, וב-1998 מקאן העולמית הצטרפה לשותפות אסטרטגית בקבוצה והקבוצה עברה מהלך של מיתוג מחודש והפכה ל"מקאן אריקסון". במהלך שנים אלה גדל נפח הפעילות של הקבוצה והיא הפכה לקבוצת הפרסום הגדולה בישראל.

במישור הבינלאומי, מקור השם "מקאן אריקסון" הוא במיזוג של סוכנות הפרסום מקאן עם סוכנות הפרסום של אלפרד אריקסון בשנת 1930. מאז המיזוג בין הסוכנויות, התחזק המותג והפך לקבוצה גלובלית: McCann Worldgroup. המותג הגלובלי כולל כיום יותר מ-160 משרדים ב-130 מדינות. בסוכנויות מקאן בעולם חולקים את ידע הרב שמצטבר, בניסיון ובטכנולוגיות פרסום חדשות. בשנים האחרונות ישנה מגמה של שינוי שמות המשרדים והוספת שם העיר בה הם פעילים.

ריצ'י הנטר, מנכ"ל קבוצת מקאן תל אביב ציין: "השם מתחלף אבל המסורת של חדשנות ומצוינות שמסייעת לנו בהובלת שוק הפרסום בישראל, נשארת. השם החדש ממחיש היטב את הגב הבינלאומי של קבוצת מקאן אשר בא לידי ביטוי בשיתוף מידע, טכנולוגיות ורעיונות, וכן את היכולות הבינלאומיות של הקבוצה בישראל. יחד עם זאת ממחיש השם את האוריינטציה המקומית הייחודית, החשובה כל כך לאנשי פרסום, וכוללת את החיבור לתרבות המקומית, לשיח המקומי ולהוויה המקומית, כחלק מהכלים שמסייעים לנו לייצר קמפיינים אפקטיביים יותר". עוד נמסר כי "אירוע ההשקה הפנימי נדחה לימים שקטים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully